به گزارش پارس به نقل از باشگاه، محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: سفر سید جلال حسینی به قطر شایعه ای بیش نیست. به طورحتم حسینی تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند.

پنجعلی در ادامه اظهار داشت: من به سید جلال حسینی حق می دهم که بخواهد به قطر برود چرا که مطالباتش پرداخت نشده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برد این تیم مقابل سپاهان گفت: تیم ما تحت فشار بود و برد مقابل سپاهان برای پرسپولیس روحیه بخش بود.

وی درادامه اظهار داشت: برد بازی دیروز مقابل سپاهان باعث شد که تیم ما هم چنان در کورس قهرمانی بماند. اگر بازیکن بازی همیشگی خود را ارائه دهند به طور حتم پرسپولیس قهرمان لیگ سیزدهم می شود.

پنجعلی درباره توقیف خودروهای بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: با درایت مسئولان پرسپولیس طی چند روز آینده شد تمام خودروها زده می شود و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی درباره مذاکره استقلالیها با پیام صادقیان اظهار داشت: صحبت حول و حوش پیام صادقیان زیاد است اما به طور حتم این بازیکن به تعهداتش پایبند است و تا پایان قراردادش در پرسپولیس می ماند.

وی در ادامه اظهار داشت: پیام صادقیان عملکرد خوبی در لیگ امسال داشته است معتقدم که پیام صادقیان به تیم ملی دعوت خواهد شد.

وی در مورد لغو اردوی تیم ملی به خاطر مشکلات مالی گفت: به هر حال فوتبال ما آبستن مسائل و مشکلات است. کی روش حق دارد که نسبت به عدم برگزاری اردوی تیم ملی ناراحت باشد. مسئولان فدراسیون فوتبال باید تدابیر ویژه ای برای برگزاری اردوی تیم ملی بیاندیشند.

وی درباره گفته های کی روش که تعطیلی لیگ به خاطر منافع باشگاه استقلال بوده بیان کرد: اگر صحبت های کی روش صحیح باشد آن وقت باید برای فوتبال ایران تاسف خورد. به هر حال مسئولان فدراسیون باید جوابگوی گفته های کی روش باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر حاشیه ها از تیم پرسپولیس دور شود و تیم های بالای جدول هم امتیاز از دست بدهند آن وقت پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ سیزدهم شود.