به گزارش پارس به نقل از فارس، منصور پورحیدری در خصوص دیدار استقلال و مس کرمان و تساوی این دیدار گفت: « به اعتقاد من تیمی مثل استقلال نباید چنین گلی دریافت کند و اصلا نباید آن خطا اتفاق می افتاد. بازیکنان ما فکر کردند همه چیز تمام است و انصافا اگر چند دقیقه تحمل می کردند سه امتیاز فوق العاده را به دست می آوردند. »

وی افزود: « از سوی دیگر درست در روز بازی سرمربی تیم ملی اعصاب مربی ما را به هم ریخت و با نوشتن یک سناریو و راه انداختن یک شو کار خودش را کرد. کی روش خیال می کند مردم چیزی نمی دانند و چیزی متوجه نمی شوند ولی او اشتباه می کند. »

عضو هیأت مدیره و مدیر فنی باشگاه استقلال در خصوص پیروزی پرسپولیس و رقابت فشرده با استقلال گفت: « مطمئنا هر بازی برای خودش یک فینال است ولی با این فشردگی نمی شود از بازیکنان انتظار داشت. حتی وقت ریکاوری برای بازیکنان باقی نمانده و بازی ها روز به روز سنگین تر می شود. مثلا در بازی دیروز در یک صحنه هایی از آماتور هم آماتورتر گل دریافت کردیم که نباید این اتفاقات رخ دهد. »

پورحیدری در خصوص اینکه کی روش مدعی شده استقلال برنامه های لیگ را بر هم زده است، گفت: « من عادت دارم در مورد همکاران زیاد صحبت نکنم ولی انصافا کی روش خیلی به این فوتبال صدمه زد. او هر چه دلش خواست در برنامه دیروز گفت و وقتی قلعه نویی روی خط رفت به او فرصت داده نشد که حرف بزند. کی روش یک طرفه شو اجرا می کرد و هر چه می خواست می گفت اما شما مطمئن باشید به حرف من خواهید رسید که این مربی یک انسان بهانه جو است و از این بدتر هم خواهد شد. »

وی در ادامه تاکید کرد: « او به شعور مردم ایران بی احترامی کرد و این هم جزء بهانه هایی است که آورده و گفته لیگ به خاطر برنامه های استقلال عقب افتاده است. من فکر می کنم امسال یک جام جهانی عجیب و غریبی داریم و با این تفکرات اصلا نباید لیگ برگزار می شد و کلا باید بازیکنان را در اختیار این آقا می گذاشتیم. شاید او فکر می کند ما تا به حال به جام جهانی نرفته ایم و به او نگفته اند سه دوره در جام جهانی حضور داشتیم. منتظر بهانه های جدید کی روش باشید. »

وی در پایان در خصوص اینکه آیا استقلال در جام حذفی می توان مس را شکست دهد، گفت: « آن بازی متفاوت است ممکن است حتی به ۱۲۰ دقیقه بکشد ولی برنامه ریزی قلعه نویی برای آن دیدارها متفاوت خواهد بود. خوشبختانه تیموریان برگشته و بازیکنان هم تا امروز شاهکار کردند و با فداکاری کار را جلو بردند. »