به گزارش پارس به نقل از فارس، سیدجلال حسینی  درباره گلایه هایش پس از پیروزی مقابل سپاهان از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: اگر من حرفی زدم به خاطر برخوردهای نادرست برخی آقایان بود که قصد داشتند ما را مقابل هواداران قرار دهند و فقط این حرف ها را زدم که هواداران در جریان همه چیز قرار بگیرند.

وی افزود: اتفاقاتی در این تیم افتاده که اصلا نمی توانم درباره آن حرف بزنم. اگر من حرفی می زنم حرف دل تمام بچه های پرسپولیس است و هرگز به دنبال منافع شخصی نبوده و نیستم. امیدوارم مسئولان بچه ها را درک کنند و تا کی می خواهند بی تفاوت باشند.

حسینی تاکید کرد: متاسفانه آنقدر بی اهمیت بودند و درباره بچه ها حرف های ضد و نقیضی زدند که حتی خط قرمز را هم رد کردند، بنابراین باید راهکاری برای حل این مسایل پیدا کنند.

حسینی در مورد تشویق های شدید هواداران در بازی با سپاهان گفت: من تا الان ایستادم و دا می داند هیچ وقت رفیق نیمه راه پرسپولیس نبودم و همیشه سعی کردم در تیمی که بازی می کنم با تمام وجودم به میدان می روم مخصوصا پرسپولیس.

وی افزود: من این موضوع را از طرف همه بازیکنان پرسپولیس می گویم نه یک بازیکن؛ ما نه بی غیرت هستیم نه بی تعصب و نه پول پرست اما بچه ها همه مشکل دارند. شما دیدید این بچه ها با وجود مشکلات زیاد از اول فصل یا حتی چند بازی که از نیم فصل گذشت مگر حرفی زدند اما همه بی دلیل می گفتند ما میلیاردی هستیم و خودشان بی پول. بچه های ما با تمام وجود بازی کردند اما باید هواداران ما همه چیز را بدانند و خیال نکنند آقایانی که یکطرفه حرف می زنند همه چیز را راست می گویند. همه به پرسپولیس پشت کردند، همه بازیکنان و کادر فنی را تنها گذاشتند. همه خواستند ما را مقابل هواداران قرار دهند. فقط تنها کسانی که یار و یاور ما بودند همین هواداران بودند و مورد حمایت آنها در سرما و گرما قرار گرفتیم. همین موضوع قوت قلبی برای ما شد. اگر این هواداران ما را همراهی نمی کردند نمی دانم واقعا چه اتفاقی می افتاد.

حسینی در پاسخ به سؤالی که آیا شما بالاخره در پرسپولیس می مانید یا می روید گفت: همه چیز دست خداست اما باید مشکلات این بچه ها حل شود. باور کنید از همین الان اگر بخواهم می توانم قرارداد امضا کنم اما هیچ وقت دنبال احساسات نیستم، ولی مجبورم کردند. می توانستم همین یکی دو روز گذشته با تیم قطری قرارداد امضا کنم تا آقایان بیشتر به مشکلات من رسیدگی کنند اما به خدا حمایت این هواداران اجازه نداد. ما خیلی کارها را انجام ندادیم اما آقایان هر کاری دوست داشتند با ما انجام دادند. امیدوارم فکری به حال این بچه ها شود. ماحتی لباس درست تمرین نداشتیم و کوچک ترین امکانات را در اختیار نداشتیم. این بود شرایط پرسپولیسی که به آن لقب میلیاردی دادند؟ !

وی در پایان درباره بازی با سپاهان گفت: ما بازی بسیار خوب و روانی را انجام دادیم البته پس از تمرینات زیاد و ۱۰ نفره شدن حریف باید از فرصت های مان بهتر استفاده می کردیم اما همین برد ما رادوباره وارد کورس قهرمانی کرد. کارمان سخت است و انشاءالله باید بدانیم که هر ۵ بازی آینده برای ما حکم فینال دارد. اگر ماندم انشاءالله با تمام وجودمان تلاش خواهم کرد تا پرسپولیس به هدفش برسد. اگر نماندیم که هیچ.

گفتنی است سیدجلال حسینی بامداد امروز برای مذاکره با یک تیم قطری تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.