به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان گفت: قبل از هر چیز دوست داشتم از هوادارانمان که ما را در این هوای سرد تنها نگذاشتند، تشکر کنم. یکی از بازی های خوب پرسپولیس را امروز شاهد بودیم. در نیمه اول از دو، سه موقعیت خوبی که داشتیم استفاده کردیم و به گل رسیدیم. به هیچ عنوان در نیمه اول به سپاهان اجازه دست یافتن به موقعیت را ندادیم. در نیمه دوم خود من خیلی دوست داشتم که رو به جلو بازی کنیم و دیدید که این اتفاق هم افتاد. ما به دنبال زدن گل های بیشتر بودیم.


او ادامه داد: متاسفانه بازی ای که می توانستیم با اختلاف ۵ گل ببریم را با دو گل راضی شدیم. فکر می کنم گل سوم ما هم صحیح بود که اشتباها داور آفساید گرفت. دست همه درد نکند. به هر حال تیم ما در این دو، سه ماه خیلی تحت فشار بوده است. همه جوره فشار را تحمل کرده ایم و متاسفانه در این چند هفته خوب نتیجه نگرفتیم. شاید باور نکنید بیشتر از یک ماه است که تنها کار می کنیم و تنها هستیم. فکر می کنم الان دیگر وظیفه هیات مدیره باشگاه است که از تیم حمایت کند. من قبلا هم گفته ام که ما به تنهایی هیچ کاری نمی توانیم بکنیم. اگر حمایت باشگاه باشد، مطمئن باشید با این که راهمان خیلی سخت است، اما می توانیم انتظار میلیون ها هوادار را برآورده کنیم. ما تمام سعی مان را می کنیم و هواداران مطمئن باشند یک درصد هم کم نمی گذاریم. تا الان ساخته ایم و از این به بعد هم می سازیم اما واقعا تنهایی نمی شود کاری کرد. همه باید کمک کنند تا بتوانیم در زمین توانایی هایمان را نشان دهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اعتراض کرانچار درباره اخراج شریفی اظهار کرد: نظر ایشان برای من محترم است. من فکر می کردم در آن صحنه کارت زرد داور می دهد. اما آن ها ۲ بر صفر عقب بودند. آقای کرانچار وقتی در بازی قبل مصاحبه های آنچنانی می کرد و هرچه دلش خواست به ما می گفت، الان باید بفهمد که در بازی صفر - صفر در دقیقه ۳ به ناحق بازیکنت اخراج شود چه مزه ای دارد. این ها چوب خداست! این مسائلی است که به فصل های بعد هم کشیده می شود. من نمی دانم اخراج داشت یا نداشت اما بازی قبل ما را هیچگاه فراموش نکنید. دنیا همیشه یک جور نمی چرخد. بالا و پایین زیاد دارد. با وجود اینکه ۵ هفته مانده بازی ها تمام شود، باز هم اول راهیم. باید خیلی بیشتر از اینکه تا الان زحمت کشیده ایم، زحمت بکشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره انتقادات اخیر پیشکسوتان پرسپولیس از این تیم و نحوه بازی اش بیان کرد: راجع به این مسائل اگر بخواهم صحبت کنم یک هجمه تاریخی برای من ایجاد می شود. ما صحبتی که در بازی قبل جلوی سپاهان کردیم دیدید که چه هجمه هایی علیه من شد. من به یک چیزهایی اعتقاد دارم و معتقدم خدا بنده ای که زحمت می کشد را تنها نمی گذارد.

دایی اضافه کرد: نه تنها سید جلال حسینی بلکه همه باغیرتند و با تمام وجود کار می کنند. در هفته اخیر خیلی ها به ناحق انگ های زیادی را به او چسباندند. برای تیمی که می بازد می توانید صحبت و مصاحبه کنید. کسی که تیمش را دوست دارد باید در سختی ها حمایت کند. متاسفانه در تلویزیون دیده ام که خیلی حرف های نامربوط را کسانی می زنند که فکر می کنم در دوران مربیگری شان به غیر از سقوط تیم ها چیزی از آنها ندیده ام. متاسفانه تیم وقتی شکست می خورد فراموش می کنند پرسپولیسی ها باید از تیم حمایت کنند.

سرمربی پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که شنیده شده سید جلال حسینی بعد از این دیدار به قطر خواهد رفت گفت: نه عزیزم شما از خودتان چیزهایی را درمی آورید. سید جلال حسینی تا پایان فصل به ما کمک می کند و ان شاءالله وقتی در پایان فصل کاپ را بالای سرش برد از ایران می رود. سیدجلال حسینی وقتی پیشنهاد داشت با من صحبت کرد. او با غیرت به تیم آمده و با تمام وجودش بازی می کند. تا روزی هم که باشم، پشت این بازیکنان باغیرت هستم.