به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم های مس کرمان و استقلال در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان در حال برگزاری است تیم استقلال در پایان نیمه نخست با یک گل از حریف خود پیش افتاده است. محمد قاضی در دقیقه ۴۲ تنها گل این نیمه را به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و بازی عجولانه بازیکنان دو تیم از کیفیت بازی کاسته بود. در دقیقه ۱۵ مسابقه مصطفی شجاعی با رحمتی تک به تک شد اما با بی دقتی توپ را به بیرون زد تا این فرصت خوب برای میزبان از دست برود. در دقیقه ۲۸ این دیدار نیز شوت راه دور ادینیو با فاصله اندکی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت.

استقلال در دقیقه ۳۸ دیدار صاحب یک ضربه پنالتی شد. حسین خانی روی برهانی مرتکب خطای پنالتی شد و جی لوید ساموئل پشت این ضربه ایستاد اما رودباریان دست او را خواند و با مهار ضربه این بازیکن دروازه تیم مس را بسته نگه داشت تا بهترین فرصت برای آبی ها از دست برود.

استقلال در دقیقه ۴۲ به گل رسید و این بار محمد قاضی کار را تمام کرد. مهاجم استقلال درون محوطه جریمه حریف از یک توپ برگشتی به خوبی استفاده کرد و با ضربه دقیق پای چپ خود دروازه مس را باز کرد تا آبی ها برنده نیمه نخست این دیدار باشند.

در دیگر دیدار همزمان تیم های استقلال صنعتی خوزستان و فجرسپاسی شیراز در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.