به گزارش پارس به نقل از فارس، رضا قوچان نژاد که تاکنون عضوی از باشگاه استاندارد لیژ بلژیک بود با امضای قراردادی یک سال و نیمه که مبلغ آن افشا نشده است سرانجام راهی چارلتون انگلیس شد.

با حضور قوچان نژاد در این تیم دسته اولی انگلیس، تعداد بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقال های ژانویه به این تیم پیوسته اند به عدد پنج رسید. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که دوران حرفه ای فوتبال خود را از هیرنوین هلند آغاز کرده بود، در تیم های گو اِهد ایگلز، کامبور و STVV نیز پیشنه بازی دارد.

قوچان نژاد در ژانویه ۲۰۱۳ راهی استاندارد لیژ بلژیک شد. او در فصل جاری تنها هشت بار برای تیمش به میدان رفت که هفت بازی آن در رقابت های لیگ اروپا بوده است.

مهاجم جدید چارلتون از سوی تیم ملی جوانان بلژیک برای بازی در تیم ملی این کشور دعوت شد اما ترجیح داد به تیم ملی ایران برود و در ۱۰ دیداری هم که برای این تیم انجام داده موفق به زدن هشت گل شده است.

کریس پاول، سرمربی چارلتون در مورد حضور قوچان نژاد در تیمش گفت: او گل های زیادی در سطوح مختلف در لیگ کشورهای بلژیک و هلند زده است. چارلتون در این فصل در زدن گل زیاد موفق عمل نکرده است. این موضوع ما را بر آن داشت تا بخواهیم خط حمله مان را تقویت کنیم. قوچان نژاد مهاجم سخت کوشی است و دوست دارد برای زدن گل در محوطه جریمه حریف قرار بگیرد. ما هم برای اینکه او همین کار را در تیم ما انجام دهد، او را به خدمت گرفتیم.

پاول افزود: او همکاری زیادی با سایر اعضای تیم دارد اما علاقه اصلی او گلزنی است. به همین خاطر سایرین باید موقعیت های گلزنی زیادی برایش فراهم کنند تا او هم بتواند گل بزند.