به گزارش پارس به نقل از مهر، بیژن طاهری پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و مشکلی برای این بازی نداریم، هرچند که می دانیم بازی تیم ما مقابل ذوب آهن بسیار سخت است زیرا ذوب آهن تیم بسیار خوبی است.

وی افزود: به نظر من جایگاه تیم ذوب آهن اینجای جدول نیست اما به هر حال به دلیل برخی مشکلات اینجا قرار گرفته و می دانیم که فردا این تیم انتحاری بازی می کند.

مربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به وضعیت امتیازی این تیم در جدول رده بندی بیان داشت: اگرچه ما می دانیم که سقوط نمی کنیم و خیالمان از این نظر راحت است اما هنوز هم به بالای جدول نگاه داریم و امیدواریم که با امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

وی پیرامون محرومان و مصدومان تیمش برای این بازی گفت: ما در این بازی خالد شفیعی را به دلیل محرومیت و سلمان نریمان جهان و نقی زاده را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، هرچند که کادر پزشکی تلاش می کند بازیکنان مصدوم ما را به بازی برسانند.

طاهری در پاسخ به سوالی پیرامون لغو اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: به هر حال این همه فشار آوردند و اردوها را تعطیل کردند اما خیلی بد است که ۳۵ روز لیگ در آخر فصل تعطیل باشد زیرا بازی کردن در این شرایط برای تیم های میانه های جدول بسیار سخت است.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال همه باید به تیم ملی کمک کنیم زیرا تیم ملی آزمون سختی در جام جهانی دارد و ما نیز تابع نظرات سازمان لیگ در این زمینه هستیم.