به گزارش پارس به نقل از ایرنا، ˈامیر قلعه نوییˈ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: بازی فردا دو شرایط مختلف دارد زیرا مس برای بقا و ما برای حفظ وضعیت خود در صدر جدول رده بندی تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: مس کرمان تیم خوبی است و جایگاه آن اینجا نیست و به تقدیر در قعر جدول قرار گرفته است.

قلعه نویی، با اشاره به اینکه بازی سختی را مقابل مس کرمان پیش رو داریم، افزود: هیات فوتبال استان کرمان تلاش کند که زمین خوب، صاف و نرم و باکیفیتی برای روز مسابقه آماده کند.

وی ادامه داد: با شناختی که از لوکا بوناچیچ دارم، بر روی زمین کار می کند و بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم استقلال تهران، اظهار کرد: از بازیکنان استقلال که اکنون در تیم هستند و خالصانه تلاش می کنند تشکر می کنم زیرا مثل سرباز دلیر کار می کنند.

قلعه نویی، گفت: تیم ما در شرایط خوبی قرار ندارد و خدا دارد به ما کمک می کند، اکنون جزء چهار تیمی هستیم که به آسیا صعود می کند و هر سه چهار روز یک بار یک بازی سخت داریم و به جز استادیوم آزادی هیچ زمین مناسبی در کشور وجود ندارد و همین مسئله باعث فشار به بازیکنان و مصدومیت آنها می شود.

وی در رابطه با ˈآندرانیک تیموریانˈ و پیوستن وی به یکی از تیم های قطری گفت: اگر این بازیکن به تیم ما برگردد بسیار بهتر است زیرا آندو یک بازیکن ارزشی، اخلاقی، فنی و وزنی برای تیم ماست.

قلعه نویی، افزود: از نظر روحی و روانی در چند وقت اخیر بسیار آندو را اذیت کردند و دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و وی را مصمم به رفتن کردند بر خلاف اینکه خود دوست دارد در استقلال بماند.

وی در رابطه با رفتن بازیکنان از استقلال تهران تصریح کرد: هنگامی که تیمی مانند استقلال در ابتدای فصل پول ندارد و می خواهد یارگیری کند، بازیکنان برای تیم به دلیل نداشتن پول شرط می گذارند و در این فرصت زمان نقل و انتقالات لیگ ما در دو محدوده زمانی بود.

سرمربی تیم استقلال تهران، گفت: اگر زمان نقل و انتقالات در نیم فصل پایان یافته بود اکنون دیگر بازیکنان نمی تواستند از تیم جدا شوند و اینکه مدیر خبره ما توانسته تا نیم فصل برخی بازیکنان را نگه دارد، شاهکار کردیم.

وی افزود: ˈپژمان منتظریˈ نیز اگر به ما گفته بود که قصد رفتن از تیم را دارد در فصل نقل و انتقالات یک مدافع می گرفتیم.

قلعه نویی، در پاسخ به این پرسش که فتح الله زاده گفته تاکنون ۱۶ میلیارد تومان خرج کرده و چگونه است که شما می گویید ما پول نداریم؟ ، افزود: رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در برنامه ۹۰ گفت که چقدر برای تیمش خرج کرده و ما پارسال ۱۸ میلیارد تومان خرج کردیم و در داخل و خارج بازی داریم و هزینه تیم های آسیایی میهمان ما را نیز خود استقلال پرداخت می کند و مقداری از این پول ها نیز صرف بدهی های قبلی شده است.

وی همچنین گفت: برای دیدار با مس کرمان ˈ خسرو حیدریˈ، ˈکبهˈ و ˈاحمد جمشیدیانˈ مصدوم و ˈمهرداد اولادیˈ و ˈآندو تیموریانˈ محروم هستند.

قلعه نویی از مردم کرمان به عنوان مردمی خوب با صداقت و باصفا یاد کرد و درگذشت مهدی محمدی مربی فوتبال کرمان و مجید محمدرشیدگزارشگر فوتبال کرمان را به مردم این استان تسلیت گفت.

دیدار دو تیم مس کرمان قعر نشین و استقلال تهران صدرنشین لیگ برتر فوتبال فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.