به گزارش پارس به نقل از باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه اظهار داشت: این آسیب دیدگی خیلی بد روی اعصاب من رفته است. باورم نمی شود که برای سومین بار از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم. این دفعه که چند بازی هم کردم. گفتم دیگر تمام شد، اما ناغافل در این بازی باز هم دچار آسیب دیدگی شدم. در واقع این دفعه روح و روان من پاره شد، نه عضله همسترینگ. مانده ام با این همسترینگ چه کنم.

وی ادامه داد: در طول دوران فوتبال مصدومیت از این دست نداشتم. عضله همسترینگ طوری است که در استارت ها و سرعت خیلی تحت فشار قرار می گیرد. من هم که آرام و قرار ندارم. اینقدر ورجه وورجه کردم تا دوباره کار دست خودم دادم. بعد از بازی هایی که کردم اصلا فکر نمی کردم دوباره این اتفاق روی بدهد. در یک صحنه همانجا که استارت و بعد توی سر توپ زدم و دوباره شوک دادم که فرار کنم یک لحظه احساس کردم عضله پایم جمع شد و بعد ول کرد. همانجا بود که این اتفاق روی داد.

هافبک سرعتی پرسپولیس درباره شرایط خود خاطرنشان کرد: حداقل ۳،۴ هفته ای طول می کشد تا مشکل برطرف شود، باید خودم را از نظر روحی حفظ کنم و به طور حتم با قدرت بر می گردم. این هم بدشانسی ما بود که برایم قابل توضیح نیست، اما امیدوارم دیگر تکرار نشود. خودم قول می دهم که دیگر این اتفاق نیفتد ولی باید دید نظر جناب همسترینگ چیست؟

وی درباره شرایط تیم بعد از ناکامی ها در پنج بازی اخیر تصریح کرد: این چند هفته برای ما داستان عجیب و غریبی شد. یک دفعه همه مشکلات، حاشیه ها و اتفاقات با هم روی دادند. از یک طرف مشکلات مالی بود. از سوی دیگر حاشیه هایی که برای بعضی بچه ها و تیم بوجود آوردند. در این مدت اتفاقات مدیریتی هم داشتیم ولی فکر می کنم از این هفته شرایط تغییر می کند. احساسم که این را می گوید، ما اگر ۶ بازی بعدی را ببریم حتما قهرمان می شویم.

عالیشاه درباره محتمل بودن چنین نتیجه ای خاطرنشان کرد: این بازی با سپاهان خیلی مهم است. با پیروزی در آن به دور رقابت بر می گردیم. مشکلات هنوز وجود دارد ولی بچه ها دلشان برای یک فصل زحمتی که کشیده اند می سوزد. بد موقعی برای ما مشکل و حاشیه درست شد ولی الان چیزی برای از دست دادن نداریم و از این هفته برای گرفتن تمام ۱۸ امتیاز بعدی تلاش می کنیم.