به گزارش پارس به نقل از افکارنیوز، نشست ویژه علی پروین و محمد رویانیان دقایقی پیش به پایان رسید. علی پروین در این جلسه از زحمات و تلاش های محمد رویانیان تقدیر و تشکر کرده و درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم پرسپولیس با رویانیان به گفتگو پرداخت.

محمد رویانیان نیز ضمن تبریک مدیرعاملی علی پروین برای وی در این سمت جدید آرزوی موفقیت کرده و آمادگی خود برای هرگونه همکاری را اعلام داشت.

رویانیان در این جلسه گزارشی از عملکرد مالی خود شامل درآمدها، هزینه ها، بدهی های پرداخت شده و بدهی های برجای مانده را به علی پروین ارائه کرد.

علی پروین درباره این نشست گفت طبیعی است که این نشست ها برگزار شود و ما نیز در این جلسه درباره مسائل مختلف با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردیم. آقای رویانیان زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس متحمل شده اند و بنده از ایشان تشکر کرده و تاکید کردم که ایشان باید در کنار ما باشد.


آقای رویانیان نیز آمادگی خود را اعلام داشتند و تاکید کردند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد. همکاری دوجانبه برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس امری ضروری است و آقای رویانیان در کنار ما خواهند بود و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.