به گزارش پارس به نقل از گل، ویکتور والدس، در پایان فصل باشگاه بارسلونا را ترک خواهد کرد تا بدین ترتیب به گمانه زنی ها در خصوص ماندن او با استعفای ساندرو روسل خاتمه داده شود.

رابطه نه چندان خوب ساندرو روسل با دروازه بان ۳۲ ساله کاتالان ها شایعاتی را در خصوص اینکه دلیل جدایی او از بارسلونا همین مسئله است را ایجاد کرده بود و آبی اناری ها امیدوار بودند با رفتن روسل از این باشگاه والدس در بارسلونا ماندنی شود.

با این وجود خروج روسل از جمع آی اناری پوشان تاثیری بر تصمیم والدس برای رفتن از نیو کمپ نداشته و او می خواد شانسش را در جای دیگری آزمایش کند.

والدس همواره فشار زیاد روی تیم بارسلونا و علاقه به بازی در خارج از کشور اسپانیا را از دلایل تمایلش برای رفتن از بارسلونا اعلام کرده.

دروازه بان با تجربه اسپانیایی هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده اما شایعاتی مبنی بر حضور او در تیم موناکو و توافق با این به وجود آمد همچنین والدس پیشنهاداتی هم از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده است.

والدس یکی از مردان کلیدی بارسا در این فصل بوده و توانسته در ۱۰ بازی از ۱۷ بازی لالیگا دروازه اش را بسته نگه دارد.

باشگاه بارسلونا هنوز در خصوص جانشین والدس تصمیمی نگرفته است اما از مارک آندره دروازه بان فعلی تیم بروسیا مونشن گلادباخ به عنوان گزینه احتمالی یاد می شود.