به گزارش پارس به نقل از مهر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اولین نشست خود با اعضای هیات مدیره در زمان سرپرستی علی پروین را برگزار کرد.

نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به ریاست محمدصادق اکبری و با حضور علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد و درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس گفتگو و تبادل نظر شد.

در این نشست که در دفتر محمد جمشیدی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد علی دایی نیز به دعوت علی پروین و اعضای هیئت مدیره حضور یافت و موضوعات مهمی را درباره تیم فوتبال پرسپولیس با اعضای هیئت مدیره در میان گذاشت.

علی پروین درباره این نشست گفت: جلسه بسیار خوب و البته مهمی بود. آقای دایی سرمربی تیم نیز در جلسه حضور یافته و درباره موضوعات مختلف تیم مباحثی مطرح و ایشان برخی موضوعات و مسائل را با مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره در میان گذاشتند و ما تلاش می کنیم این مسائل را بررسی کرده و برای رفع برخی از مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: سرمربی باید با کمترین دغدغه و آرامش کار خود را انجام دهد و تمام توان ما صرف این خواهد شد که تیم در آرامش فعالیت کرده و سرمربی تمرکز لازم را برای امور فنی داشته باشد. آقای دایی از افتخارآفرینان فوتبال کشور ما بوده و در عرصه مربیگری نیز کارنامه خوبی دارد و ما امیدواریم که در سایه درایت کادر فنی، همت و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران شاهد نتایج مطلوب تیم در بازی های باقی مانده باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: کادر مدیریتی باشگاه نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط را برای موفقیت تیم فراهم نماید. این وظیفه ماست و تمام تلاش ما طی روزهای اخیر تامین منابع مالی و حل و فصل برخی مشکلات بوده است.

پروین در پایان گفت: ما سعی می کنیم در جلساتی که برگزار می کنیم موضوعات تیم را از کادر فنی جویا شویم و آنچه که از دستمان برمی آید برای حل و فصل مشکلات انجام دهیم.

در این نشست دو ساعته محمدصادق اکبری، علی پروین، محمد جمشیدی و محمدحسین نامی و علی دایی نیز در بخشی از جلسه حضور داشتند.