به گزارش پارس به نقل از دانا، مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به باشگاه الاهلی و فدراسیون فوتبال قطر تاکید کرد که تیموریان بازیکن استقلال است و برای جدایی از تیم باید رضایت این باشگاه را جلب کند.

علی فتح الله زاده، درباره رفتن آندرانیک تیموریان به قطر گفت: به باشگاه الاهلی و فدراسیون فوتبال قطر نامه ای ارسال و تاکید کرده ایم که آندو با ما قرارداد دارد و نمی تواند بدون رضایت ما به تیم دیگری برود.

او در ادامه گفت: رفتار آندو درست نبود که بدون اجازه ما به قطر رفت. او البته با قلعه نویی در این باره صحبت کرده بود اما قلعه نویی هم با رفتن آندو مخالف است. آندو علی رغم مخالفت قلعه نویی و بدون اجازه ما به قطر رفته است. من باز هم تاکید می کنم که با جدایی او مخالفیم و امیدوارم با صحبت هایی که با او انجام می دهیم، در تصمیمش تجدیدنظر کند و چند بازی باقی مانده را در کنار ما باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جدایی نکونام و منتظری از استقلال و شباهت این جدایی ها با رفتن تیموریان به قطر گفت: منتظری از ابتدای فصل از چین پیشنهاد داشت اما آن زمان لیگ چین هنوز شروع نشده بود و از او خواستیم که تا نیم فصل در استقلال بماند. وقتی هم که خواست برود، ما پای قول اخلاقی که داده بودیم ایستادیم و هیچ بندی در قرارداد منتظری و نکونام نبود که به واسطه آن این دو بازیکن بتوانند بدون نظر باشگاه به تیم دیگری بروند.

فتح الله زاده افزود: وقتی نکونام خواست که از استقلال جدا شود، با او جلساتی برگزار کردیم و با این که مخالف جدایی اش بودیم، در نهایت شرایط طوری شد که توافق کردیم و رضایت نامه او را دادیم اما درباره آندو این اتفاق نیفتاد. ای کاش تیموریان قبل از رفتن با ما صحبت می کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد: تیموریان بازیکن ماست و برای آنکه به هر تیمی برود، اول باید رضایت ما را جلب کند.