به گزارش پارس به نقل از گل، بعد از مصاحبه جواد نکونام علیه امیر قلعه نویی و تهدید او مبنی بر اینکه چیزهایی می داند و می گوید تا سرمربی آبی ها را زیر سوال ببرد حالا همه می خواهند بدانند کاپیتان تیم ملی چه آتویی دارد که با بالا گرفتن کل کل ها رو خواهد کرد و این آتو چه ربطی به ایمان موسوی مهاجم سابق استقلال و فعلی گسترش فولاد پیدا می کند؟
از قرار معلوم داستان به فصل قبل بر می گردد؛ زمانی که ایمان موسوی در میانه فصل از نفت تهران به استقلال آمد اما ظاهرا یکی از دوستان قلعه نویی که در انتقال این بازیکن به استقلال بابت حضور او در این تیم و البته جا انداختنش در ترکیب چکی ۵۰ ملییون تومانی می گیرد.

البته دوست نزدیک قلعه نویی گفته این چک را برای همکاری مشترک اقتصادی و خرید ماشین سنگین گرفته و در جایی هم گفته شد موسوی این چک را به شخص مورد نظر قرض داده که این شخص قرضش را پس نداده است!

به هر حال گفته می شود جواد نکونام کپی این چک ۵۰ میلیونی را در اختیار دارد و قبلا یک بار این موضوع را در باشگاه مطرح کرده بود که داستان توسط فتح الله زاده جمع و جور شد. مدتی بعد قلعه نویی بدون اینکه اصراری برای ماندن نکونام در استقلال داشته باشد با جدایی او مخالفت کرد چرا که ظاهرا به لحاظ فنی نکو را مهره ای وزنی و تاثیرگذار نمی دانست. این مساله البته به جواد برخورد و حالا در اوج کشمکش ها آتویی که جواد از آن کد می دهد همان کپی چک ۵۰ میلیونی است.

البته در این میان نکته اینجاست که اگر هم خلافی صورت گرفته خود بازیکن (موسوی) هم در آن نقش داشته و حالا اینکه ایمان موسوی گفته اگر نکونام بخواهد شفاف سازی کند احتمالا به ضرر خود این بازیکن هم تمام خواهد شد.

از طرفی ناراحتی نکونام هم به خطر جدایی بی مقاومتش از استقلال منطقی به نظر می رسد چرا که او یک استقلالی متعصب است و این را اثبات کرده اما عجیب آنجاست که جواد به خاطر نشان دادن این همه علاقه و تعصب هیچ وقت از سوی هواداران مثل بازیکنانی همچون فرهاد مجیدی، حنیف، سیاوش، صادقی یا آندو به عنوان یکی استقلالی اصلی و واقعی شناخته نشد و به صورت کلی خرید فوق العاده ای برای هواداران استقلال نبود.

با این حال باید دید این ماجرا بعد از تقاضای قلعه نویی از نکونام مبنی بر اینکه هر چه می داند را حتما رسانه ای کند، آنقدر ادامه می یابد تا کاپیتان تیم ملی و ایمان موسوی مجبور به باز کردن مسائلی تازه از این پرونده مرموز شوند یا نه.