به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرمربی پرسپولیس با اشاره به پرونده محسن قهرمانی گفت: مسائلی که مانند روز روشن بود و اتفاقاتی که افتاد کاملا مشخص بود اما جو سنگینی علیه ما به راه انداختند و در بازی ها مانند آب خوردن حق مان را خوردند که اگر چیزی هم نگوییم نمی شود.

علی دایی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل فولاد و حذف این تیم از رقابت های جام حذفی گفت: پیش از اینکه صحبت هایم را در این خصوص شروع کنم باید یکسری مسائل را بگویم. اتفاقات داوری و مشکلات اینچنینی در تمام دنیا صورت می گیرد اما نوع رفتارها متفاوت است.

وی افزود: همین چند وقت پیش یک نمونه مشکل داوری در آلمان اتفاق افتاد اما در آنجا کمیته داوران یا دپارتمان داوری چنین رفتاری که در ایران صورت گرفت را نداشتند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به پرونده محسن قهرمانی گفت: مسائلی که مانند روز روشن بود و اتفاقاتی که افتاد کاملا مشخص بود اما جو سنگینی علیه ما به راه انداختند و در بازی ها مانند آب خوردن حق مان را خوردند که اگر چیزی هم نگوییم نمی شود.

دایی یادآور شد: در بازی با فولاد در دقیقه ۸۸ بازی مهاجم فولاد توپ را با دست کنترل می کند و به ما گل می زند اما هیچ اتفاقی نمی افتد. آن هم در بازی مهمی چون بازی فولاد و پرسپولیس که این بازی شرایط خاصی داشت و به نظرم این انصاف نیست که حق تیمی که طرفداران زیادی دارد را پایمال کنند. دو بازیکن فولاد باید اخراج می شدند که این اتفاق نیفتاد و همین اشتباهات کوچک می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه من صحنه های دیگری را در بازی با فولاد دیده ام که داور به راحتی از آن گذشته خاطرنشان کرد: در پشت محوطه جریمه عبدالله کرمی توپ را به راحتی با دست گرفت که این حرکت او کارت داشت و می توانست در ادامه منجر به اخراج این بازیکن شود اما هیچ اتفاقی نیفتاد. اصلا کاری به خودمان ندارم اما این اشتباهات باعث می شود حق تیم ها به راحتی هدر برود.

سرمربی پرسپولیس گفت: در طول هفته تمرین می کنیم و زحمت می کشیم که به یکباره در بازی ها و با اشتباهات اینچنینی تمام زحمات به هدر می رود. تا چه زمانی باید حق ما خورده شود و چیزی نگوییم؟ می خواهم بدانم زدن حرف حق باید این همه تبعات داشته باشد؟ چنین چیزی در دین ما هم وجود ندارد اما به راحتی حق ما را می خورند.

دایی با اشاره به اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای او افتاده است، عنوان کرد: ببینید بعد از صحبت هایی که انجام دادم چقدر علیه ما هجمه به راه افتاده و چه اتفاقاتی که نمی افتد. هفته گذشته من را دو میلیون تومان جریمه کردند که خودم هم دلیلش هم نمی دانم. می خواهم بپرسم چرا من باید جریمه شوم؟

وی افزود: در بازی چند روز پیش یوونتوس و لاتزیو اتفاقاتی افتاد که باید ببینید مربی یوونتوس چه کارهایی انجام داد. مگر می شود یک مربی به اتفاقاتی که در بازی می افتد بی تفاوت باشد؟ مگر ما آدم آهنی هستیم که هیچ واکنشی نشان ندهیم؟ در یک بازی داور ما را تهدید می کند که اگر اعتراض کنی اخراجت می کنم.