به گزارش پارس به نقل از فارس، جدایی بازیکنان ملی پوش در هفته های اخیر به بزرگترین چالش امیر قلعه نویی تبدیل شده و بعد از رفتن منتظری و نکونام به نظر می رسد این بار نوبت به تیموریان رسیده است.
استقلال که در این فصل با مشکلات پی در پی مصدومیت بازیکنان روبرو بود و بازیکنانی مثل جمشیدیان، کبه، حیدری و حتی بیک زاده را مقاطع مختلف فصل در اختیار نداشت حالا باید در هفته های پایانی به این فکر باشد که آیا تیموریان را در اختیار دارد یا نه.

بحث جدایی بازیکنان ملی پوش از تیم ها ابتدا از استقلال رنگ واقعیت گرفت و حتی به سید جلال حسینی و پرسپولیس هم کشیده شده اما هنوز مشخص نشده چرا بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند به یکباره هوای کشورهای عربی و قطر به سرشان زده است؟

تیموریان روز گذشته در پایان تمرین استقلال نزدیک به ۳۰ دقیقه با قلعه نویی گفت و گو کرد ولی مشخص نشد که آیا محور این گفت و گو جدایی هافبک ارمنی استقلال بوده یا خیر اما به نظر می رسد تیموریان از مدتها پیش پیشنهاداتی را از کشورهای عربی داشته اما منتظر فرصت بوده تا آنها را بررسی کند.

استقلالی ها که این روزها در پی تقویت تیم خود هستند اعلام کرده اند قصد ندارند مدافع خارجی را هم به تیم خود اضافه کنند زیرا فهرست این تیم پر شده است. علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: لیست ما جا ندارد که بخواهیم بازیکن اضافه کنیم و نیازی هم نداریم.

آنچه که فعلا برای باشگاه استقلال به یک علامت سوال تبدیل شده شایعاتی مبنی بر سفر ناگهانی تیموریان به قطر است.

در رسانه های امروز نیز نقل قولی از تیموریان منتشر شده که اعلام کرده برای جدایی از جمع آبی پوشان باید با امیر قلعه نویی صحبت کند. مسئله این است که تا نهایتا ۶ هفته دیگر لیگ برتر به پایان می رسد و تکلیف استقلال در جام حذفی هم تا قبل از پایان بهمن ماه مشخص می شود. از سویی در ماه پایانی سال تازه داستان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود. با توجه به مصدومیت های زیاد در این تیم و جدایی برخی از بازیکنان از جمله نکونام امیر قلعه نویی قرار است چطور این تیم را جمع و جور کند.

آیا باید پیشنهاد الاهلی قطر به تیموریان را واقعی و به واقعیت نزدیک دانست؟

مطمئنا اگر جدایی تیموریان واقعیت داشته باشد باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه نویی با این جدایی موافق نخواهند بود مگر اینکه در قرارداد آندو هم از همان بندهای معروف مختص فوتبال ایران نهفته باشد که بازیکن بتواند در اوج مسابقات ساز جدایی بزند.

قلعه نویی که همین چند هفته پیش مدعی شد با رفتن جباری، منتظری، مجیدی و این اواخر نکونام ستون فقرات تیمش را از دست داده حالا باید برای جدایی تیموریان فکری کند مگر آنکه تیموریان شرایط این روزهای استقلال را درک کرده و تا پایان فصل در این تیم بماند.