به گزارش پارس به نقل از فارس، ایمان موسوی در خصوص تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: خوشبختانه با بردی که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم شرایط خوبی داریم و از بدشانسی فاصله گرفتیم. مهدی تارتار با تغییراتی که در تیم به وجود آورده باعث شده تا در بهترین شرایط قرار داشته باشیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد دیدار این هفته این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: قطعا بازی سختی در پیش داریم اما شرایط جدول به گونه ای است که ما باید هر هفته با حریف هفته قبل استقلال بازی کنیم. این تیم ها معمولا یا به استقلال باخته اند و یا مساوی کرده اند اما بعد از بازی مقابل این تیم به شدت خسته می شوند و این خستگی می تواند به نفع تیم ما باشد. ما باید از این خستگی نهایت استفاده را ببریم اما فوتبال است و نمی توان روی هیچ موضوعی حساب کرد اما ما برای سه امتیاز به اصفهان می رویم.

وی ادامه داد: شرایط خود من هم در جدول خوب است. اوایل فصل که ما خوب نتیجه می گرفتیم همه فکر می کردند نتایج ما شانسی است اما روند ما نشان داد که اینگونه نیست. به نظرم زحمات کادر فنی قبلی و جدید باعث شده تا ما شرایط خوبی داشته باشیم.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال درباره مصاحبه جواد نکونام با یکی از روزنامه های کشور در آن مسائلی علیه بعضی از افراد حاضر در تیم فوتبال استقلال مطرح کرده بود و از او هم نام برده بود گفت: فعلا نمی خواهم در مورد هیچ موضوعی صحبت کنم اما زمانی که نکونام بگوید مطمئن باشید من هم حرف می زنم هرچه آقا جواد بگوید من هم همان کار را انجام می دهم.

وی ادامه داد: من درگیر تمرینات تیم گسترش فولاد هستم و به تیم خودم فکر می کنم. فعلا نمی خواهم در مورد این مسئله حرف بزنم و تا زمانی که نکونام تصمیم بگیرد ترجیح می دهم سکوت کنم.

موسوی در پایان گفت: هیچ شکی به حرف های نکونام ندارم و همه حرف هایش را تایید می کنم. او در استقلال تنها کسی بود که پشتیبان من بود و به من کمک می کرد و اجازه نمی داد که کسی برای من ایجاد مزاحمت کند.