به گزارش پارس به نقل از دانا، کاوه رضایی در مورد عنوان آقای گلی اش در مسابقات زیر ۲۲ سال آسیا گفت: واقعیت این است که اگر تیم اصلی ما به این مسابقات می رفت شانس اول قهرمانی بود. ما می توانستیم قهرمان این مسابقات شویم حتی تیم دومی که قرار بود همراه ما به این مسابقات بیاید هم نیامد. البته نمی خواهم بگویم بازیکنانی که همراه مان آمدند ضعیف بودند بلکه ما هماهنگی لازم را نداشتیم. نتایج خوبی هم در این مسابقات گرفتیم یک مساوی، یک برد و یک باخت.

وی ادامه داد: نتیجه استرالیا و ژاپن به نظرم غیرقابل باور و مشکوک بود ژاپنی را که ما می توانستیم شکست بدهیم و با ما مساوی کرد ۴ گل به استرالیا زد تا ما حذف شویم این نتیجه کاملاً غیر منطقی و غیرباور بود. ما فیلم بازی را همان جا نگاه کردیم اصلاً باورمان نمی شد که استرالیا ۴ گل از ژاپن بخورد آن هم در یک نیمه.

وی در مورد بحث آقای گلی خود و اینکه جایزه ای از این مسابقات دریافت می کند، گفت: در سال ۲۰۰۸ که با تیم علی دوستی در نوجوانان قهرمان شدیم و من آقای گل شدم جوایزی به من اهدا شد قطعاً در این مسابقات هم جایزه ای به من داده خواهد شد. جالب است بدانید خبر آقای گلی ام را خودم به فدراسیون دادم و هیچ کس پیگیری این موضوع نبود. من و دوستانم پیگیر این مسئله بودیم زیرا من در مرحله مقدماتی ۵ گل زده بودم و مهاجم عراقی ۴ گل، در همان عنوان هم خبرنگاران AFC می گفتند شما ۵ گل زدیده اید اما عراق صعود کرده و بعید است آقای گل شوید اما خوشبختانه این عنوان به من رسید باید بگویم که در حق تیم ما ظلم زیاد شد نباید این تیم را اینگونه از هم می پاشاندند.

آقای گل مسابقات زیر ۲۲ سال آسیا در مورد اینکه اگر باشگاه دیگر هم مثل سایپا بازیکنان اصلی شان را به این تیم می دادند چه اتفاقی می افتاد، گفت: من نمی توانم هیچ نظری در این مورد بدهم باشگاه سایپا با وجود اینکه به من نیاز داشت لطف کرد و اجازه داد تا من در تیم ملی حضور داشته باشم این باعث افتخارم است حضور در تیم ملی و افتخارآفرینی برای هر بازیکنی می تواند خوب و افتخارآمیز باشد.

کاوه رضایی در مورد اینکه بحث قلیان ها در آستانه سفر تیم را تحت فشار قرار داد، گفت: اصلاً دوست ندارم در این مورد صحبت کنم چه قبل از سفر چه بعد از آن از من زیاد سؤال شد اما من همان موقع هم گفتم بی خبرم و هیچ کدام از این مسائل را باور نمی کنم الان هم می گویم برایم باورپذیر نیست هرچند برخی می گویند مدارکش موجود است.

مهاجم سایپا در مورد وضعیت این تیم و علت افت این تیم در لیگ برتر گفت: اگر فیلم بازی های ما را ببنید خوب بازی می کنیم اما در نتیجه گیری شانس با ما یار نیست ما مستحق شکست نبودیم در ادامه لیگ هم با انگیزه هستیم ۶ بازی دیگر داریم و با تیم هایی مثل استقلال و فولاد بازی داریم.

وی در مورد اینکه سایپا می تواند تعیین کننده قهرمان لیگ باشد، گفت: ما کار خودمان را می کنیم می خواهیم نتیجه بگیریم و به تیم های دیگر کاری نداریم. می خواهیم پایان خوشی در لیگ برتر داشته باشیم و به همین دلیل برای کسب موفقیت و نتایج خوب در ساپیا تلاش می کنیم.

کاوه رضایی در مورد اینکه فیرات را چگونه مربی می داند، گفت: فیرات مربی خوبی است و مشکلی ندارد.