به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمد دایی در مورد شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی بدی نبود و هر ۲ تیم نمایش خوبی را ارائه کردند اما کار به پنالتی کشیده شد و شانس فولاد در این قسمت از ما بیشتر بود. تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بازی به پنالتی کشیده نشود و اوج بدشانسی ما هم آنجا بود که ضربه سیدصالحی در لحظات پایانی مسابقه وارد دروازه فولاد نشد.

وی در خصوص ۲ تعویض اجباری پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: متاسفانه کشاله عالیشاه دوباره کش آمد و پولادی هم بعد از برخورد با افشین به پشت گردنش ضربه وارد و تمام بدنش فلج شد. وضعیت پولادی به گونه ای بود که کارش به بیمارستان کشیده شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان تیمش در بازی با فولاد مردانه جنگیدند، تاکید کرد: قسمت ما این بود که در خانه فولاد بازنده شویم اما قطعاً در ادامه لیگ تمرکز خود را از دست نمی دهیم. ما هنوز هم در لیگ شانس قهرمانی داریم و تا آنجایی که می شود تلاش می کنیم تا مقام شایسته ای را به دست بیاوریم.

دایی در پاسخ به این سوال که « آیا بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با فولاد تمرین پنالتی زدن انجام داده بودند؟ » ، تصریح کرد: تمام هفته را تمرین پنالتی زدن کرده بودیم و اتفاقاً بازیکنانی که پنالتی از دست دادند جزو بهترین پنالتی زنان ایران بودند اما شرایط فوتبال طوری پیش رفت که پنالتی های ما گل نشود.