به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی مقابل ذوب آهن از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه برنامه های آماده سازی خود را در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.
در تمرین امروز آبی پوشان خسرو حیدری به دلیل مصدومیت، محمد قاضی، احمد جمشیدیان و کبه غایب بودند. ضمن آنکه آرش برهانی، مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان با تأخیر به محل تمرین رسیدند. برهانی هنگامی که به محل تمرین رسید با سوال قلعه نویی مبنی بر اینکه چرا دیر آمد روبرو شد که مهاجم استقلال پاسخ داد به خدا ماشین نبود و آژانس هم دیر آمد.

*میرشاد ماجدی نیز در تمرین امروز تیم استقلال حضور نداشت.

*مهم ترین اتفاق امروز این بود که اکثر بازیکنان تیم استقلال سبک تمرین کردند و قلعه نویی از آنها خواسته تا با توجه به شرایط بدنی آنها تمرینات سبکی را انجام دهند. به طور مثال سیاوش اکبرپور دچار آسیب دیدگی جزئی بود و نیکبخت واحدی و حنیف عمران زاده نیز همین شرایط را داشتند که این دو نفر با تیم تمرین نکردند.

*مهدی نظری که دو سه هفته ای است به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور ندارد امروز پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

*مطابق معمول یکی دو روز گذشته عکس مرحوم ناصر حجازی در کمپ استقلال نصب شده است.

*امیر قلعه نویی امروز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شده بود. وی به محض ورودش به کمپ از مجید صالح خواست تا سوت آغاز تمرین را بزند. سپس در گوشه ای از زمین در خصوص بازی روز گذشته و نحوه تمرینات فردا با اطرافیانش صحبت کرد. قلعه نویی از مجید صالح خواست بازیکنان که در ترکیب اصلی مقابل ذوب آهن حضور داشتند فردا کلا استراحت کنند و البته بقیه بازیکنان از ساعت ۳ در کمپ زنده یاد حجازی تمرین کنند.

*حنیف عمران زاده به دلیل برگه مالیات ۱۴ میلیونی که برای وی آمده بود ناراحت به نظر می رسید. جالب اینجا است که در برگه ارئه شده به عمران زاده نوشته شده بود حنیف عمران زاده مدافع باشگاه پرسپولیس. همین موضوع باعث تعجب وی شده بود و او قصد داشت با مراجعه به اداره مالیات این اشتباه را اصلاح و بداند آیا برگه ارائه شده مربوط به وی است یا خیر.

*تمرین امروز بیشتر حالت ریکاوری داشت و بازیکنان در خصوص دیدار روز گذشته فولاد و پرسپولیس نیز صحبت می کردند. اسماعیل شریفات بازیکنی بود که به دلیل درخشش سوژه بازیکنان استقلال بود و بعضی از بازیکنان می گفتند که چقدر راحت شریفات از استقلال رفت.

*امروز تنها ۲۰ نفر ا ز طرفداران استقلال نظاره گر تمرین بودند و برنامه های تاکتیک آبی پوشان را نظاره کردند.

* در اواخر تمرین امروز امیر قلعه نویی آندرانیک تیموریان را به گوشه ای کشاند و برای دقایقی با هافبک استقلال صحبت کرد.

*هنگامی که سرمربی استقلال در حال خروج از چمن بود دو سه نفر مقابل او ایستادند. آنها به قلعه نویی گفتند آقای قلعه نویی ما پرسپولیسی هستیم ولی شما را به خدا شما فکری به حال تیم ما کنید. دیشب هم باختیم و نمی دانیم چه کنیم. خسته شدیم از بس نتیجه نگرفتیم. سرمربی استقلال هم با لحنی ملایم خطاب به آنها گفت. این چه حرفی است که می زنید ان شاءالله تیم شما هم موفق می شود. زدن این حرف ها درست نیست.

*در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر امیر حاج قاسم به دویدن پرداخته و سپس به صورت سبک کار آقاوسط انجام دادند. مرحله پایان تمرین نیز به فوتبال در قالب دو گروه سبز و زرد اختصاص داشت. که بازیکنان آن را زیر نظر مجید صالح پشت سر گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در ادامه مسابقات لیگ برتر به مصاف مس خواهد رفت.