به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی دایی پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی حذفی اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوب، جذاب و مردانه ای را ارائه کردند ولی به عقیده من اگر باهوش بودیم می توانستیم در همان ۱۲۰ دقیقه کار را تمام کنیم.
وی با یادآوری اینکه تیمش در تمرینات برای زدن ضربات پنالتی تمرین کرده بود، گفت: در طول بازی به ویژه در ۱۵ دقیقه دوم وقت های اضافه شانس هایی داشتیم که تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص شایعاتی مبنی بر جدایی او از این تیم پس از شکست مقابل فولاد خوزستان گفت: کاری به شایعات ندارم و با تمام قدرت کار خود را ادامه می دهم. من تصمیم گیرنده نیستم بلکه باشگاه است که در این خصوص تصمیم می گیرد.

دایی بیان کرد: ما تمام سعی خود را می کنیم تا در بازی های باقی مانده لیگ حداکثر امتیاز را کسب کنیم و به اهداف خود برسیم، زیرا بازی های این هفته لیگ نشان داد که هیچ تیمی را نمی توان از قبل به عنوان تیم قهرمان معرفی کرد.

وی همچنین اظهار داشت: تیم ما اگر به دنبال ارتقای جایگاه خود است دیگر نباید اشتباه کند و باید از تمام فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: تیم ما امروز مستحق شکست نبود و می توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم. ما مدیون مردم هستیم و باید تمام توان خود را بگذاریم تا در لیگ نتیجه بگیریم.

دایی خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس مدت ها است که مشکلاتی دارد ولی در این باره لزومی نمی بینم صحبتی کنم. همین مشکلات در روند تیمی ما تاثیرگذار بود.

وی افزود: تیم فولاد جزو بهترین تیم های باشگاهی کشور است که در ۲ بازی گذشته شرایط سختی را به ما تحمیل کرده است. این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد و امیدوارم فرکی بتواند با این تیم موفق شود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نفراتی که پنالتی زدند در تمرینات آمادگی خود را به خوبی نشان داده بودند و عملکرد خوبی داشتند ولی متاسفانه هر ۳ بازیکن ما خلاف این را ثابت کردند.

دایی در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به مشکلات فنی این تیم گفت: در خصوص مسائل فنی تنها من نظر می دهم، زیرا اگر بازیکنان دیگری پنالتی می زدند ممکن بود بازهم خیلی ها اعتراض کنند.