به گزارش پارس به نقل از مهر، علی دایی در نشست خبری پس از شکست یکشنبه شب تیمش برابر فولاد خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ضمن بیان مطلب فوق، گفت: یکی از بهترین بازی هایی بود که هر دو تیم انجام دادند. به هر دو تیم تبریک می گویم زیرا مردانه بازی کردند ما هم تلاش خود را کردیم. فوتبال همین است به نظرم اگر باهوش بودیم در ۱۲۰ دقیقه می توانستیم کار را تمام کنیم به خصوص در ۱۵ دقیقه دوم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما خوب کار کردند در دقیقه ۱۲۰ هم موقعیت گل زنی مان را از دست دادیم. روی پنالتی ها در تمرینات کار کرده بودیم اما این مسابقات جام حذفی است و ما باختیم هرچند شایسته باخت نبودیم و می توانستیم برنده شویم. این برد را به فولاد تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مطرح شدن صحبت هایی در خصوص استعفایش خاطرنشان کرد: در جریان این مسائل نیستم، من سرمربی پرسپولیس هستم و کارم را ادامه می دهم و به شایعات توجهی ندارم محکم کار خودم را می کنم و هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد. من تصمیم گیرنده در مورد مسائل باشگاه نیستم من سرمربی هستم و کار خودم را انجام می دهم و به شایعات هم بی توجه هستم.

وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس پس از این بازی در لیگ برتر خاطرنشان: تمام سعی مان را می کنیم تا در ادامه لیگ خوب نتیجه بگیریم. همین نتایج این هفته لیگ را نگاه کنید که نشان می دهد هیچ تیمی نمی تواند بگوید ما قهرمان یا نایب قهرمان هستیم. فاصله تیم ها بسیار نزدیک است و شش بازی مانده و ۱۸ امتیاز. ما در ۶ بازی باقیمانده حق اشتباه نداریم، تلا ش مان را می کنیم و هرچه خدا بخواهد همان می شود.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم مشکل فنی دارد یا خیر افزود: فولاد تیم بسیار خوبی است و یکی از بهترین تیم های ایران است. هر دو تیم هم خیلی خوب بازی کردند و فولاد هم تلاش خودش را انجام داد. حسین فرکی هم مربی و استاد من بوده و امیدوارم همیشه موفق باشد اما شما در مورد چه مشکل فنی ای صحبت می کنید. من مسئول فنی تیم هستم، پنالتی زنان ما مشخص بود همه آنهایی که پنالتی زدند در تمرینات ما جزو بهترین ها بودند و خودشان گفتند که از نظر روحی و روانی آماده پنالتی زدن هم هستیم. هر سه بازیکن خودشان اعلام آمادگی کرده بودند این چه ربطی به مسائل فنی دارد؟

وی اضافه کرد: چطور در مورد ۱۲۰ دقیقه صحبت نمی کنید؟ اگر من هر فرد دیگری را انتخاب می کردم و پنالتی می زد و پنالتی گل نمی شد باز هم همین صحبت ها را می کردید، پنالتی دست علی دایی نیست و من نمی توانم خودم لخت شوم و به زمین بروم و پنالتی بزنم با این حال من حق را به مردم و هواداران می دهم که ناراحت باشند اما هر ۳ بازیکن خودشان گفتند که می توانیم پنالتی بزنیم و در تمرینات ما جزو پنالتی زن های خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: ما در بازی مقابل فولاد مستحق باخت نبودیم با این حال به مردم دین داریم و مدیون آنها هستیم و باید با تمام انرژی مان کار کنیم تا بتوانیم در آینده نتیجه بگیریم.