به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان از هفته گذشته در کنار تیم دسته دومی کوویلیا پرتغال تمرین می کند تا در صورت تایید سرمربی این تیم دوران حرفه ای اش را در لیگ دسته دوم پرتغال ادامه دهد. سنگربان پیشین پرسپولیس پس از یک هفته حضور در تمرینات تیم کوویلیا نظر سرمربی این تیم پرتغالی را جلب کرده و به زودی با باشگاه کوویلیا قرارداد می بندد.
فرانسیسکو چالو، سرمربی تیم فوتبال کوویلیا به خبرگزاری « لوزا» پرتغال گفت: نظرم در مورد حقیقی مطلوب است و چراغ سبز را به او نشان می دهم. او واقعاً یک دروازه بان بین المللی است و ما می توانیم از تجربیات وی بهره مند شویم.

علیرضا حقیقی ۲۵ ساله که ۶ فصل در پرسپولیس تهران بازی کرد بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در تیم روبین کازان از لیگ برتر روسیه عضویت داشته است.

سرمربی کوویلیا تصریح کرد: تفکر علیرضا کاملاً واضح است. او می خواهد با بازی در فوتبال اروپا خودش را به ترکیب تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برساند.

تیم فوتبال کوویلیا در حال حاضر تنها یک دروازه بان به نام ایگور آراژو دارد. دیگر سنگربان این تیم یعنی پدرو تابوردا از ناحیه لیگامنت زانو پای راست مصدوم شده و این فرصت خوبی برای حقیقی است تا خود را هر چه سریع تر به تیم تحمیل کند.