به گزارش پارس به نقل از ایران ورزشی، چه کسی در این فوتبال هست که از علاقه حسین هدایتی به علی کریمی خبر نداشته باشد. او زمانی که مالک استیل آذین بود و کریمی برای بازی با میلان به امارات رفت و در بازگشت هم از تیم کنار گذاشته شد یک جمله معروف را به زبان آورد که نشان از علاقه وافرش به جادوگر داشت.

او آن روز اینطور گفت: « برخلاف میل باطنی ام ناچارم جواهر خانوادگی را در اختیار باشگاه قرار دهم. »

سال گذشته هم وقتی علی کریمی جزو سه بازیکن برتر آسیا قرار گرفت از حسین هدایتی یک دستگاه پژو ۲۰۶ به عنوان کادو دریافت کرد که البته آن را به یکی از دوستانش تقدیم کرد.

در همه این سال ها همیشه رابطه این دو نفر خوب بوده است. هدایتی یک بار هم در میانه های فصل و زمانی که در جمع خبرنگاران از او درباره علی کریمی و بازگشتش به پرسپولیس سوال شد صریح و شفاف حرف زد: « علی کریمی یکی از اسطوره های پرسپولیس است… اصلا اجازه بدهید خیالتان را راحت کنم. علی کریمی عشق من است و من هم مثل هواداران پرسپولیس دوست دارم که به تیمش برگردد. صادقانه می گویم مشکل کریمی با مسئولان باشگاه و مدیرعامل است که امیدوارم حل شود. »

وی در ادامه تاکید کرد: « به هر حال اوایل فصل یکسری مسائل به وجود آمده و باید حل شود. آقایان باید طبق میل و سلیقه مردم رفتار کنند. هواداران صاحبان اصلی این تیم هستند و حالا که کریمی را می خواهند باید او را به پرسپولیس برگردانند. »

آخرین اظهارنظر حسین هدایتی در مورد کاپرفیلد تراکتوری ها و جادوگر پرسپولیسی ها به برنامه خط قرمز برمی گردد آنجا که او در پاسخ سوال مجری برنامه که از او پرسید بهترین بازیکن فوتبال چه کسی است بدون تامل گفت: « قطعا علی کریمی. »

از این بحث فعلا فاصله می گیریم. مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال حاضر برعهده علی پروین است. یعنی تا انتخاب مدیرعامل جدید و شاید هم هیات مدیره جدید او باشگاه را اداره می کند.

طی ۷-۶ ماه گذشته هم برخلاف تمام شایعات رابطه سلطان و جادوگر خوب و دوطرفه بوده به طوری که پروین برای بازی با پیشکسوتان میلان خودش با کریمی تماس می گیرد و از او دعوت به عمل می آورد. از طرفی کریمی هم همیشه گفته که دوست دارد فوتبالش را در پرسپولیس تمام و با پیراهن این تیم خداحافظی کند اما به هر حال او باید شرایط را برای حضور خود مناسب ببیند.

با استعفای رویانیان شاید تا حدودی شرایط برای بازگشت او در فصل آینده مهیا شده باشد اما او آنقدر حرفه ای هست که فعلا در مورد همه این شایعات سکوت کند.

در این میان شاید بعضی ها بخواهند با نقل قول های غیر واقع او را مقابل پرسپولیس و هوادارانش قرار دهند اما هوادار واقعی تیم خوب را از بد و دروغ را از واقعیت تشخیص می دهد.

آنها هنوز اشک های کریمی را پس از پیروزی تیمش (استیل آذین) مقابل پرسپولیس در رختکن فراموش نکرده اند و خوب می دانند که او وقتی از فوتبال قطر به پرسپولیس برگشت با دریافتی ماهیانه اش جزو ارزانترین بازیکنان این تیم بود.

دیروز هم خبری در همین رابطه منتشر شد که بیشتر جنبه پیش بینی را دارد که شاید به واقعیت هم تبدیل شود. اینکه با حضور پروین و پشت پرده حضور حسین هدایتی کفه ترازو برای علی کریمی سنگینی کرده و بعید نیست او فصل آینده به پرسپولیس برگردد.

اما علی کریمی برای اینکه از سوی حاشیه سازان به حاشیه سازی متهم نشود هیچ واکنشی به اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس نشان نمی دهد و آن هم دو دلیل مهم دارد.

نخست اینکه او می خواهد همه تمرکز را به تراکتورسازی و بازی های حساس پیش رو (لیگ و حذفی) معطوف کند و دوم اینکه نمی خواهد حرفی بزند تا بعضی ها بگویند او قبل از بازی حذفی پرسپولیس با فولاد، این تیم را دچار حاشیه کرده است اما اگر سکوت هم کند و حرفی در پاسخ به تمام حاشیه ها نزند برای بعضی ها به گونه ای دیگر معنا پیدا می کند.

او می گوید: « متاسفانه نقل قول هایی را از طرف من مطرح می کنند که کذب محض است. این برای چندمین بار می باشد که این اتفاق می افتد. با توجه به شرایط تیم تراکتورسازی تبریز و بازی های حساسی که در پیش داریم من سعی کردم تمام تمرکزم را به این بازی های حساس مشغول کنم و به چیز دیگری فکر نکنم. »

کریمی در ادامه گفت: « من از دوستان عزیز که همیشه به من محبت داشتند درخواست می کنم مرا مقابل هواداران پرسپولیس و کادر فنی اش قرار ندهند. چون من اصلا در مورد رفتن یا ماندن کادر فنی این تیم حرف نزدم چون در حیطه وظیفه من نیست. من تمام فکر و ذکرم فعلا موفقیت تراکتورسازی است و بس. امیدوارم دوستان عزیزم هم مراعات کنند و از قول من حرف هایی را در قبال باشگاه پرسپولیس ننویسند چون دوست ندارم در این زمینه سوء تفاهم هایی ایجاد شود. »

جادوگر تاکید کرد: « دوباره اعلام می کنم که بعد از رفتن آقایان من هیچ اظهارنظری نکردم و عکس العملی هم نشان ندادم و همانطور که گفتم این جابجایی هیچ ربطی به من ندارد. »

به هر حال تا پایان فصل صحبت هایی از این دست شنیده خواهد شد اما آنچه مسلم است اینکه تا لیگ تمام نشود علی کریمی هیچ تصمیمی برای تیم فصل آینده اش نخواهد گرفت و به قول خودش « ما از یک دقیقه بعد خودمان خبر نداریم. »