به گزارش پارس به نقل از مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دلیل تاخیر پرواز، با نیم ساعت تاخیر راهی تهران شدند.

در شرایطی که قرار بود بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۳: ۴۰ امروز راهی تهران شوند، به دلیل تاخیر در پرواز، این اتفاق صورت نگرفت و ذوبی ها با نیم ساعت تاخیر اصفهان را به مقصد تهران ترک کردند.

کاروان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۴: ۱۵ امروز از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان راهی تهران شد و در هتل المپیک تهران مستقر شد.

ذوبی ها به دلیل مصدومیت مهدی رجب زاده، این بازیکن را همراه خود به تهران نبردند.

رجب زاده در هفته گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و به دلیل وخیم بودن وضعیت همسترینگ پای او، همراه با تیم به تهران نرفت.

شرایط سینا عشوری، هافبک ذوب آهن نیز مشخص نیست و این بازیکن همراه تیم به تهران سفر کرده اما کادر فنی تیم نظر خود را برای حضور یا عدم حضور وی در ترکیب تیم اعلام نکرده اند.

عشوری به دلیل خطای آندو تیموریان روی او در بازی سه شنبه گذشته، با درد و مصدومیت از ناحیه چشم دست و پنجه نرم می کرد و در تمرینات هفته گذشته تیمش حضور نداشت.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴: ۳۰ روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.