به گزارش پارس به نقل از گل، حسین فرکی در استانه بازی با پرسپولیس سعی می کند با نگاه واقع بینانه به این نبرد نگاه کند. او تلاش کرد برای شاگردان دایی کری نخواند.

بازی پرسپولیس

برای ما فرقی نمی کند که در لیگ بازی داریم یا جام حذفی. مهم برای ما ارائه یک فوتبال باکیفیت است و می خواهیم کار خودمان را انجام دهیم. البته این بدان معنا نیست که نمی خواهیم فردا مقابل پرسپولیس هجومی بازی کنیم بلکه هدف مان این است که مانند بازی ۲ هفته پیش برابر این تیم برنده باشیم.

داوری بازی

ما روی بحث داوری هیچ مشکلی نداریم و کاری نداریم که در گذشته چه اتفاقی رخ داده است. داور هم فردا به خوبی کار خودش را انجام خواهد داد. فقط امیدواریم که در بازی فردا همه چیز اعم از کیفیت بازی، عملکرد بازیکنان و تیم داوری خوب باشد تا هواداران شاهد یک فوتبال زیبا باشند.

محرومیت بازیکنان

خوشبختانه برای دیدار با پرسپولیس محرومی نداریم اما لوسیانو پریرا تازه از بند مصدومیت رها شده و معلوم نیست که فردا بتواند برای فولاد به میدان برود یا خیر.

کری خوانی سرپرست فولاد

اگر آقای ابن قاسم چنین صحبتی را مطرح کرده حتماً در کمال احترام به تیم پرسپولیس بوده چون اولویت ما احترام گذاشتن به حریف است. من نه اهل کری خواندن هستم و نه اهل انتقام گرفتن و اصلاً به این کلمات هم اعتقادی ندارم. رقابت ما توأم با رفاقت است. سرمربی تیم حریف علی دایی است که بزرگ فوتبال ماست و البته شاگرد من هم بوده. ضمن اینکه حالا حضور علی پروین هم در پرسپولیس پررنگ تر شده که این مسئله بسیار جالب است. من شاگرد ایشان بودم و البته با پروین هم فوتبال بازی کرده ام. در مجموع دوست دارم فردا همه چیز با احترام برگزار شود.