به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدرضا خلعتبری ابتدا در مورد تغییر محمد رویانیان، اظهار داشت: من نمی توانم زیاد در خصوص تغییرات در مدیریت باشگاه صحبت کنم چون این بحث مدیریتی است، اما در مدتی که رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود برای باشگاه و پرسپولیس زحمات زیادی کشید و جا دارد از همین جا از وی تشکر کنم و به او خسته نباشید بگویم.

وی افزود: انشاءالله رویانیان بتواند در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بماند، چون من مطمئنم می توان نهایت استفاده را از حضور رویانیان ببرند. رویانیان آدم بزرگ و اکنون بسیار با تجربه شده است و مطمئن باشید از تجربیات او می توان بهترین استفاده را کرد.

خلعتبری در مورد شرایط پرسپولیس نیز گفت: شرایط ما چندان بد نیست، اما متاسفانه در بازی با گسترش فولاد و با یک باخت همه چیز ما خراب شد و فقط شرمنده مردم و هواداران شدیم. باور کنید انتظار نداشتیم که مقابل گسترش فولاد غافلگیر شویم اما قبول داریم اصلا خوب کار نکردیم.

وی یادآور شد: باید از هواداران عذرخواهی کنیم. ما شرمنده آنها شدیم اما فقط باید به دنبال جبران در جام حذفی باشیم و دیدار مقابل سپاهان نیز در لیگ برتر از طرف دیگر برای ما بسیار حساس و حیاتی است. انشاءالله بتوانیم در دو بازی پیش رو یکی از بهترین نتایج مان را بگیریم تا ناکامی ۴ هفته گذشته را جبران کنیم.

مهاجم قرمزپوشان درباره بازی مقابل فولاد خوزستان نیز، گفت: ما به دنبال این هستیم تا مقابل تیم خوب فولاد به یک پیروزی برسیم، آنها تیمی جوان و واقعا تکنیکی دارند. اما ما هم چاره ای جز شکست حریف در خانه اش نداریم و به غیر از برد حق نداریم به مسئله دیگری فکر کنیم.

خلعتبری درباره اظهارات فولادی ها مبنی بر اینکه بهتر است پرسپولیس از جام حذفی کنار بکشد، گفت: من صحبت های ابن قاسم را خواندم منظورشان این بود که پرسپولیس بازی حساسی را انجام نداده که به این مرحله رسیده است. ابن قاسم نگفته که پرسپولیس از ترس فولاد کنار بکشد. ابو می داند و حتی در صحبت هایش این را گفته که پرسپولیس تیم بزرگی است و باخت های اخیر باعث نمی شود تا از ارزش های این تیم کم شود.

وی افزود: اما از این مسائل بگذریم، فولاد تیمی یک دست و دارای کادر فنی خوب است، اما ما هیچ چاره ای به جز برد فولاد و برگشت به روزهای خوب نداریم. ما اگر به غیر از برد اتفاق دیگری برایمان بیفتد خیلی از چیزها خراب می شود. به همین دلیل فقط برای برد می رویم تا از اهواز دست پر به تهران برگردیم تا به مصاف تراکتورسازی در نیمه نهایی برویم.

وی در پاسخ سؤال دیگری که آیا به نظر شما قهرمانی در لیگ برتر برای پرسپولیس تمام شده یا خیر، گفت: چرا باید امید ما را از دست بدهیم، ۶ بازی مانده و امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. همه چیز دست خودمان است، هیچ کس نمی تواند برای ما در این شرایط تصمیم گیری کند. ما باید در هر بازی ببریم که امیدوار باشیم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست، استقلال یک بازی عقب افتاده دارد. انشاءالله ما باید با بردهای پیاپی تکلیف خودمان را روشن کنیم تا شرایط مان در جدول بهتر از همیشه کنیم. فقط از هواداران و بازیکنان می خواهم امید خود را از دست ندهند چون دو بازی آینده برای ما بسیار حساس و حیاتی است.