به گزارش پارس به نقل از تسنیم، جمشید زارع در مورد استعفای محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: از روزی که از قائم مقامی باشگاه پرسپولیس کناره گیری کردم، این شرایط را پیش بینی می کردم. نمی خواهم حرف کلیشه ای بزنم اما همان روزها هم گفتم که رویانیان با این مشاورانش به جای نمی رسد.
وی ادامه داد: من حرف دلم را می زنم و مثل آدم هایی نیستم که وقتی یک نفر خلع سلاح می شود به آن حمله می کنند. رویانیان زحمت کشیده و کارهای خوبی هم در سر داشت که باید آنها را انجام می داد ولی به خاطر هزینه هایی که برجای گذاشت انتقاداتی به او دارم. رویانیان به خاطر مشاوره های غلطی که از مشاوران غیر فوتبالی اش می گرفت به این روز افتاد.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس با پیش بینی اینکه تیم فوتبال این باشگاه وارد حاشیه می شود، اظهار داشت: رویانیان باید تا انتهای فصل در پرسپولیس می ماند، چون بازیکنان و اعضای کادر فنی با او قرارداد بسته بودند و تمام حساب و کتاب ها به نام رویانیان است. با اینکه علاقه فراوانی به علی پروین دارم اما معتقدم اگر او در این مقطع به باشگاه پرسپولیس پول تزریق نکند، نمی تواند کار خاصی برای این باشگاه انجام دهد.

زارع تصریح کرد: پولی که پروین باید تامین کند مبلغ کمی نیست و بسیار هنگفت است. ضمن اینکه امیدوارم کادر فنی با این ترکیب مدیریتی جدید بتواند کار کند و تعامل خوبی برقرار شود، چون در تیمی مثل پرسپولیس حرف اول و آخر را همدلی و تعامل می زند.

وی در واکنش به استعفای سعید شیرینی هم عنوان کرد: سرنوشت شیرینی به سرنوشت رویانیان گره خورده بود و حتی اگر استعفا هم نمی داد عذرش را می خواستند. به نظر من شیرینی زرنگی کرد که استعفا داد.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس ضمن بیان اینکه به هیچ وجه به این باشگاه برنمی گردد و تازه به آرامش رسیده است، گفت: پرسپولیس با این کادر فنی و بازیکنانی که امسال داشت می توانست حداقل یک جام بگیرد اما با این شرایط فکر می کنم به مشکل برخورد کند.