به گزارش پارس به نقل از فارس، کاظم محمودی در مورد پیروزی ۲ بر صفر تراکتورسازی مقابل راه آهن گفت: انصافاً بازیکنان ما در آن مسابقه نمایش بسیار خوبی داشتند. آنها تمام توان خود را به کار گرفتند تا تیم از شرایط بحرانی که داشت خارج شود. با همدلی و انگیزه بازیکنان فاصله خوبی از حاشیه ها گرفتیم.

وی در مورد اعتراض اعضای راه آهن به عملکرد داور، خاطرنشان کرد: داور نیستم من نمی توانم در این مورد صحبت کنم در بسیاری از مسابقات علیه ما اشتباهاتی رخ داده، اما در کل در دیدار مقابل راه آهن مستحق کسب پیروزی بودیم. ما می توانستیم یکی دو گل دیگر نیز به ثمر برسانیم البته نباید از عملکرد بازیکنان جوان و خوب راه آهن به راحتی گذشت.

مربی تراکتورسازی در مورد رفتار خوب هواداران این تیم در دیدار مقابل راه آهن گفت: جو بسیار خوبی در این مسابقه وجود داشت. انتظار ما از تماشاگران تراکتورسازی همین است. آنها باید همیشه یار و یاور تراکتورسازی باشند. به غیر از اینکه مربی این تیم هستند پیشکسوت تراکتورسازی نیز بوده اند. انتظارمان از هواداران سر دادن شعار « عیبی یخ» در صورت اشتباه بازیکنان است تا با یک روحیه مضاعف به سمت موفقیت حرکت کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: به امید خدا و حمایت بازیکنان تلاش می کنیم تا در دیدار مقابل ملوان با کسب پیروزی خود را به رتبه های بالایی جدول برسانیم. بازیکنان تلاش خود را انجام می دهند. جمشید نظمی نیز در این مدت تلاش زیادی کرده و من این مسئله را به چشم می بینم. امیدوارم بتوانیم آرام آرام خود را به بالای جدول برسانیم.

محمودی در مورد آینده تراکتورسازی و اینکه چه فردی می تواند به عنوان سرمربی به این تیم کمک کند، عنوان کرد: به عنوان سرباز در خدمت تراکتورسازی هستم از تصمیمات باشگاه تبعیت می کنم امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود به نفع باشگاه باشد تا زمانی که کار در دست غلامرضا باغ آبادی است و ما هم به عنوان کمک ایشان را یاری می کنیم، امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.