به گزارش پارس به نقل ازخبرآنلاین، نگاهی به جابجایی های مدیریتی در یک دهه اخیر در باشگاه پرسپولیس نشان می دهد متوسط دوره مدیریت مدیران این باشگاه حدود یک سال است.

علی پروین در بهار ۱۳۸۰ با حکمی که از سعید فائقی معاون وقت سازمان تربیت بدنی گرفت، همه کاره و مدیر باشگاه شد. در پاییز همان سال علی میرزایی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. بهار ۱۳۸۱ آغاز دوران مدیریتی اکبر غمخوار بود که تا سال ۸۳ ادامه داشت. در بهار ۱۳۸۳ حجت اله خطیب اداره باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت و در آذرماه ۱۳۸۴ نوبت محمدحسن انصاری فرد شد که مدیریت پرسپولیس را تجربه کند. خرداد ماه ۸۶ حبیب کاشانی بر صندلی مدیریت باشگاه تکیه زد و یک سال بعد استعفا داد و رفت. تیر ماه ۸۷ نوبت داریوش مصطفوی رسید و در دی ماه همان سال عباس انصاری فرد جای او را گرفت. در مهر ماه ۸۸ نیز حبیب کاشانی دوباره به پرسپولیس بازگشت و جای انصاری فرد را دوباره گرفت. کاشانی در هر دو بار حضورش در پرسپولیس جانشین انصاری فرد ها شد! اما در ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ نیز محمد رویانیان به عنوان دهمین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دهه ۸۰ انتخاب شد تا پرسپولیس رکورد عجیبی را در زمینه جابجایی مدیران ثبت کند. اکنون با کناره گیری رویانیان، علی پروین سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفته است تا مدیرعامل جدید انتخاب شود.

در ۱۲ سال اخیر و در واقع از زمان آغاز لیگ برتر ایران، مدیریت باشگاه پرسپولیس تاکنون ۱۱ بار تغییر کرده است. با این وضعیت بی ثباتی در مدیریت باشگاه، عجیب نیست که پرافتخارترین تیم ایران در یک دهه اخیر فقط ۲ قهرمانی لیگ برتر و ۲ جام حذفی بدست آورده است.