به گزارش پارس به نقل از فارس، خوان ماتا که از زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت مربیگری چلسی، جایگاه ثابت خود در این تیم را از دست داده است به احتمال زیاد راهی منچستریونایتد خواهد شد.

آقای خاص چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود هیچ بازیکنی را به فروش نمی رساند مگر اینکه خود بازیکن این را از باشگاه بخواهد. در حال حاضر ماتا به دلیل بازی های کمی که در ترکیب آبی های لندن انجام می دهد نگران این است که جایگاه خود در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی پیش رو را نیز از دست بدهد.

منچستریونایتد هم که از تابستان به دنبال خرید ماتا بوده با توجه به شرایط پیش آمده قدم دیگری برای خرید این بازیکن برداشته است. ماتا سال ۲۰۱۱ با قراردادی ۲۳.۵ میلیون پوندی از والنسیا به چلسی آمد اما اکنون سران این تیم برای صادر کردن اجازه خروج این بازیکن ۴۵ میلیون پوند درخواست کرده اند. به نظر می رسد منچستریونایتد هم با انتقال ماتا با این مبلغ مشکل چندانی ندارد. نماینده های این باشگاه طی دو روز گذشته در لندن حضور داشته اند و برای نهایی کردن قرارداد ماتا در پنجره نقل و انتقال های ژانویه تلاش می کنند.

گفتنی است ماتا پیش از آمدن مورینیو و در دو فصلی که در ترکیب چلسی به میدان رفت موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم را از آن خود کند.