به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن بنگر درباره بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: « چیزی که مشخص است، اصلا بازی خوبی را ندیدیم و واقعا نمی دانم که باید چه حرفی بزنیم. »

وی افزود: « متاسفانه در ۳-۴ هفته یکباره همه چیزمان را از دست دادیم و فقط امیدوارم که جام حذفی را از دست ندهیم. چون واقعا تحملش خیلی سخت است. »

بنگر ادامه داد: « ما کار بسیار سختی مقابل فولاد خوزستان داریم. این تیم نشان داده که در خانه خود بسیار خطرناک است پس صد در صد باید با تمام توان و انگیزه به مصاف این تیم برود اما اگر همین طور باشد مقابل فولاد هم نتیجه نمی گیریم، ان شاءالله که این طور نباشد. »

مدافع قرمزپوشان درباره استعفای رویانیان گفت: « مگر آقای رویانیان رفته است؟ این ماجرا زیاد به من ربطی ندارد. »

وی درباره عقب نشینی برخی تیم ها در بازی با پرسپولیس گفت: « تیم ها مقابل ما تاکتیک دارند، گل می زنند و سپس دفاع می کنند. ما باید بدانیم مقابل این تیم ها چگونه بازی کنیم. بالاخره این هم یک نوع تاکتیک است، ما باید هر طوری شده با این شرایط کنار بیاییم اما الان متاسفانه در بازی فولاد، استقلال و فولادگستر روی هم رفته ما ۴ موقعیت گل نداشته ایم که به نظرم این اصلا خوب نیست. باور کنید نمی دانم باید چه حرفی بزنم امیدوارم همه چیز درست شود. »