به گزارش پارس به نقل از مهر، نصرالله سجادی در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از کمپ تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ستادی را با نام حمایت از حضور تیم ملی در جام جهانی تشکیل داده ایم. این ستاد متشکل از سازمان میراث فرهنگی، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و امور خارجه و صدا و سیما است.

سجادی ادامه داد: قرار شد به جز مسائل فنی که به صورت تخصصی مربوط به فدراسیون فوتبال است در سایر موارد و امورات هر بخش با سازمان یا ارگان مربوطه هماهنگی های لازم را صورت بدهد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: به طور مثال قرار است هماهنگی های مربوط با سفر علاقمندان به برزیل با سازمان میراث فرهنگی باشد. هدف ما از این اقدام منسجم جلو بردن اقدامات تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی برزیل است. سعی می کنیم کنار تیم ملی فوتبال کشورمان حاشیه ای وجود نداشته باشد.

سجادی در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک و اینکه این انتخابات به صورت آزاد و دموکراتیک برگزار شد، عنوان کرد: همه به میدان رقابت آمدند و هیچ چیزی ساختگی نبود. عده ای اعلام انصراف کردند که این فقط برای گروهی خاص نبود که بخواهد شائبه هایی به وجود بیاورد. کنار رفتن ها از تمام جناح ها بود. این اقدام و برگزاری چنین انتخاباتی کاملا طبیعی بود و ما باید به چنین اتفاقاتی عادت کنیمف البته این موضوع جدید نیست و ما آزاد بودن انتخابات را در فدراسیون های ورزشی هم دیدیم.

وی در پایان در خصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال گفت: با کفاشیان هر هفته جلسه داریم. امروز (سه شنبه) هم با وی جلسه داشتیم و سعی می کنیم مسائل را برطرف کنیم. همه کمک خواهند کرد تا تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد چراکه علاقه و نظر همه مردم هم همین است.