به گزارش پارس به نقل از تسنیم، لیونل مسی در ماه فوریه ۲۰۱۳ قراردادش را با بارسلونا تا تابستان ۲۰۱۸ تمدید کرد ولی لقب پردرآمدترین فوتبالیست جهان را مدت زمانی طولانی با خود یدک نکشید چون رئالی ها با تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو این عنوان را به نام ستاره پرتغالی خود کردند.

خاویر فائوس، نایب رئیس باشگاه بارسلونا که چندی پیش عنوان کرد دلیلی نمی بیند که هر ۶ ماه یکبار قرارداد مهاجم ۲۶ ساله کاتالان ها را مورد بازبینی قرار دهد در نظری متفاوت گفت که سوپراستار آبی و اناری پوشان شایستگی این را دارد تا بیشترین دستمزد دریافتی را در دنیای فوتبال داشته باشد.

فائوس در جمع خبرنگاران گفت: مسی بهترین بازیکنان در جهان است و افتخاراتی که او در ۵ سال گذشته کسب کرده گواه این موضوع است. لیونل همچنان برای بارسا بازی خواهد کرد.

وی افزود: مایلم جمله ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا را تائید کنم که گفته بود مسی بهترین بازیکن جهان است و شایستگی این را دارد تا بهترین معامله اقتصادی با او شود.

نایب رئیس باشگاه بارسلونا تصریح کرد: مشکل خاصی بین ما نیست و سوء تفاهم کاملا حل شده و لیونل هم به دفعات به این موضوع اشاره کرده است. در ضمن منظور بدی از گفتن حرف هایی که چند ماه پیش زدم، نداشتم.