به گزارش پارس به نقل از گل، هفته بیست و چهارم لیگ برتر سه شنبه اول بهمن ماه ۹۲

ورزشگاه: تختی تهران

تماشاگر: ۲۰۰ نفر

داور: حسین زرگر

اخطار:

شرح گل:

(۱-۰) از جناح چپ امیری ارسال زیبایی را روی دروازه سایپا داشت که قربانی با ضربه سر شیرجه ای موفق شد گل اول بازی را به نفع نفت به ثمر برساند.

نفت:

علیرضا بیرانوند، بهمن کامل، ورویا غفوری، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزتی، حمید بوحمدان، احمد آل نعمه، حسین ابراهیمی (کامیابی نیا) ، وحید امیری، هادی نوروزی (نوید کیا) و علی قربانی

سایپا

محمد باقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، روزبه شاه علی دوست، ابراهیم صادقی، علی زینالی، کاوه رضایی، علی یونسی (جعفرپور) و سجاد شهبازاده

دقایق حساس

دقیقه ۸-سایپا بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی به وسیله کاپیتانش می توانست به گل برسد اما ضربه صادقی با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰- سجاد شهباززاد در این دقیقه می توانست بازی را بع تساوی بکشاند اما شوت خارج از چارچوب بود

نیمه اول

با وجود اینکه نفت تهران موفق شد این نیمه را برتری یک بر صفر به پایان برساند اما سایپا به مراتب بهتر بازی کرد و صاحب چند موقیت ویژه هم شد. اگر سجاد شهباززاده در این نیمه کمی با دقت تر بازی می کرد شاید شاگردان فیرات با باخت به در رختکن نمی رفتند. گلمحمدی که احتیاج فروانی به سه امتیاز این بازی دارد در اکثر دقایق این نیمه بعد از گلزنی دستور دفاع به بازیکنانش داد. حربه اصلی انها برای باز کردن دروازه سایپا به دفاع و ضد حمله مربوط میشد.

حواشی بازی:

در این بازی دو مدرس ایتالیایی که از سوی فدراسیون فوتبال به ایران امده اند در ورزشگاه تختی حاضر شدند. همچنین پسر سفیر ایتالیا از میهمانان وی‍ ژه این دیدار است. البته این ایتالیایی ها دقیقه ۳۰ ورزشگاه را ترک کردند.