به گزارش پارس به نقل از روزنامه خراسان، قبل از دربی که پرسپولیسی ها اعتصاب کرده بودند تا بلکه به پول برسند از اردوی استقلال هم خبرهای خاصی به بیرون درز کرد؛ مثلا بازیکنان در مورد سرمربی استقلال در فصل آینده رایزنی کرده و می گفتند قلعه نویی با سپاهان تمام کرده است!

یکی، دو نفر حتی می گفتند خریدهای امیر هم از همین حالا مشخص است و او می خواهد یکی، دو نفر را از استقلال و پرسپولیس با خود به سپاهان ببرد.

جالب این که سرمربی آبی ها اخیرا در چند مصاحبه دوباره از سیستم باشگاهداری سپاهان تعریف و تمجید کرده و گفته سپاهان ساختار بسیار خوبی دارد.

گفته می شود قلعه نویی از مشکلات مالی استقلال به تنگ آمده و امیدی به کمک های وزارت ورزش هم ندارد به همین دلیل اگر سرمربی تیم ملی نشود ترجیح می دهد فصل آینده در سپاهان مربی گری کند که مشکلات مالی چندانی ندارد و از بودجه خوبی بهره می برد.

او می تواند اسکلت اصلی سپاهان را حفظ کرده و ۶،۷ نفر را هم با خود به نصف جهان ببرد تا تیم قدرتمندی را بسازد البته هنوز چیزی قطعی نشده و به قول معروف روی کاغذ نیامده اما احتمال جدایی امیر از استقلال زیاد شده و حداقل این که ۷،۸ نفر از بازیکنان فعلی این تیم با اطمینان از این مسئله صحبت می کنند.