به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی، رضا عنایتی می گوید در بی کیفیت بودن دربی تهران، مربیان و بازیکنان متهمان ردیف اول هستند و انتقادها باید اول از آنها شروع شود. عنایتی در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال به سؤالات پاسخ می دهد. او در قسمت دیگری از حرف هایش در مورد شرایط صبا هم صحبت می کند و معتقد است مشکلات مالی این تیم یک زنگ خطر بزرگ محسوب می شود. حرف های این بازیکن را می خوانید.

* مثل اینکه شرایط صبا بهتر شده است؟

- شاید از لحاظ جدولی هنوز به آن چیزی که می خواهیم نرسیده ایم ولی فکر می کنم بازی های خیلی سخت را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم از این به بعد حداکثر امتیازها را کسب کنیم. شرایط بهتر شده ولی از لحاظ مالی اوضاع تیم وحشتناک است هرچند که مسئولان قول داده اند تا این مشکلات برطرف شود.

* در مورد شرایط خودت صحبت کن. آیا دنبال آقای گلی هستی؟

- آقای گلی همیشه برای من مهم بوده و خواهد بود. من تلاش می کنم تا دوباره این عنوان را به دست آورم هرچند که موفقیت صبا از همه چیز مهمتر است.

* راستی آرش برهانی دوست صمیمی ات در زدن صدمین گل خودش طلسم شده. در این مورد چه صحبتی داری؟

- فوتبال فراز و نشیب های زیادی دارد و من می خواهم به آرش یادآوری کنم که چنین شرایطی را در سپاهان داشتم. من معتقدم برهانی کمی عقب نشینی کرده است و این عقب نشینی به نفع مخالفانش است. او باید مبارزه کند و عقب کشیدن درست نیست.

* ولی قبول داری به آرش خیلی کم فرصت داده شده و این قدر مستحق نیمکت نشینی نبود؟

- بله، آرش مستحق نیمکت نشینی نبود ولی فوتبال ایران کثیف است و اتفاقاتی می افتد که نمی شود در موردش صحبت کرد. یکسری چیزها وجود دارد که این فوتبال را زشت می کند ولی با این حال از آرش می خواهم که روحیه اش را نبازد.

* راستی در مورد دربی چه صحبتی داری؟

- نمی دانم چه بگویم. اینکه بگوییم دربی به خاطر حساسیت ها قشنگ نبود یک جمله کلیشه ای است. در تمام کشورها شاهد هستیم که دربی ها قشنگ از آب درمی آید ولی در ایران همه چیز برعکس است. خیلی مسائل در افت کیفیت فنی دربی نقش دارد ولی به نظر من بازیکنان و مربیان متهمان ردیف اول هستند و ابتدا باید آنها را مورد انتقاد قرار داد.