به گزارش پارس به نقل از بانک ورزش، لالیگا در سال ۲۰۱۴ برای رئالی ها رویایی آغاز شده است. دور برگشت و امتیاز دادن های بارسا و اتلتیکو باعث زنده شدن رویای رئالی ها شد. دیروز لوانته و سویا، کاری به سود رئال کردند که خودشان از پس انجام آن در بازی مقابل اتلتیکو و بارسلونا بر نیامده بودند. رده بندی عوض نشد اما امیدهای رئال بیش از پیش شد.

در حقیقت شاگردان آنجلوتی در دو هفته، فاصله را چهار امتیاز کم کردند. دو تساوی پیاپی اتلتیکو و بارسا و دو پیروزی رئال در خارج از خانه برابر اسپانیول و بتیس، اوضاع را برای این تیم عوض کرد و رئال در فاصله هجده هفته تا پایان، فاصله اش را با صدر به عدد یک رساند.

مادریدی های اتلتیکو در ویسنته کالدرون پس از تساوی برابر بارسلونا امیدوار بودند که بازی به بازی حرکت کنند و پیش بروند. آن ها پس از تساوی بارسلونا بازی می کردند و فرصت بزرگی داشتند تا صدرنشین شوند. اتلتیکو در حالی میزبان سویا بودند که می دانستند بارسلونا در سیوتات والنسیا متوقف شده است.

آنها از این خبر خوشحال بودند چرا که اسکوربورد ویسنته کالدرون، خبر تساوی را اعلام کرده بود. این قضیه باعث شد که اتلتیکو طوری به میدان برود که انگار این بازی یک فینال است. ویا گل زد، دقایق می گذشتند و اتلتیکو به صدرنشینی نزدیک تر می شد. اتلتیکو هجده سال بود که نتوانسته بود به تنهایی صدرنشین لالیگا شود. رویا داشت به تحقق پیوست تا این که راکیتیچ از روی نقطه پنالتی دروازه کورتوا را گشود.

رئال دیشب بدون آن که بازی کند، چهارامتیاز پیش افتاد. ژانویه برای رئال عالی بوده است. آنجلوتی و شاگردانش بیش از این را نمی توانستند بخواهند.