به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر من فضای خوبی در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک بود. گذشت های خوبی در انتخابات دیدیم و به نظر من این مجمع نسبت به گذشته آزاد تر برگزار شد. در گذشته گاهی وزارت ورزش اظهار نظر یا توصیه هایی می کرد اما این بار این اتفاق نیفتاد و همه با میل شخصی رای دادند. همیشه وقتی در یک مجمع آزادانه رای گیری شود، ۹۵ درصد نظرها درست است. به همین دلیل که همه افراد به آنکه می خواستند رای دادند انتخابات نیز کاملا غیر قابل پیش بینی بود.

او در پاسخ به یک سوال فوتبالی بیان کرد: چک اسپانسر تیم ملی تا فردا باید پاس شود و اگر این اتفاق نیفتد ما قرارداد را فسخ می کنیم و به دنبال اسپانسر دیگری خواهیم بود. فرصت زیادی را از دست داده ایم و هر شرکتی که بتواند بیشتر از تیم ملی حمایت کند اسپانسر ما خواهد شد.

او درباره امضایش در زیر نامه کمیته ملی المپیک درباره فروش ساختمان گاندی بیان کرد: من آن نامه را امضا کردم اما به این دلیل که واقعا با فروش ساختمان گاندی مخالف بودم، زیر امضایم نوشتم که با فروش ساختمان مخالف هستم چرا که واقعا این ساختمان ها سرمایه های کمیته ملی المپیک هستند و باید حفظ شوند.