به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مورینیو، نخستین دوره مربیگری ژوزه مورینیو در چلسی که در سال ۲۰۰۴ شروع و کمتر از ۳ سال دوام آورد، پایان خوشی نداشت، چرا که اختلاف نظر آقای خاص با رومن آبراموویچ بر سر مسائل فنی او را وادار به ترک آبی پوشان لندن کرد.

مورینیو در پایان فصل گذشته بعد از ۶ سال دوباره به استمفوردبریج برگشت تا هدایت تیم محبوبش را بر عهده بگیرد اما به گفته او این دوره با دوره اول حضورش در جمع آبی پوشان لندنی فرق دارد و تا زمانی که مالک روس باشگاه او را اخراج نکند چلسی را ترک نخواهد کرد.

مورینیو ۵۰ ساله اظهار داشت: تا زمانی که دیگر نخواهند در چلسی بمانم، در این تیم می مانم. تا زمانی که چلسی دیگر مرا نخواهد، هیچ تیمی نمی تواند مرا از آن جدا کند، چون دوست دارم در تیمی کار کنم که در آن احساس کنم مرا می خواهند.

مورینیو پس از ترک چلسی در سال ۲۰۰۷ با اینتر ۲ قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد و پس از آن نیز به همراه رئال مادرید یک قهرمانی در لالیگا، یکی در جام حذفی اسپانیا و همچنین یک بار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا به دست آورد.

او با تاکید بر اینکه این بار قصد دارد برای مدتی طولانی تر از دوره نخست مربیگری اش در چلسی در استمفوردبریج بماند، افزود: من می خواهم به قراردادی که اکنون با چلسی دارم فکر کنم، قراردادی ۴ ساله که هنوز ۳ سال و نیم آن باقی مانده است. باشگاه می داند که من قصد ترک آن را ندارم. دوست ندارم به حرکت بعدی ام فکر کنم، چون علاقه ای به فکر کردن به تیمی دیگر ندارم. من نیازی به قرارداد جدید ندارم. پول بیشتر هم نمی خواهم، چون به اندازه کافی درآمد دارم و این را به باشگاه هم گفته ام.

مربی پرتغالی چلسی عنوان کرد: به مسئولان باشگاه گفته ام تا زمانی که بخواهند در کنارشان خواهم ماند اما اگر یک روز آقای آبراموویچ تشخیص دهد که من دیگر به درد تیمش نمی خورم فقط کافی است به من بگوید تا بروم. همینطور اگر در این مدت باقی مانده تا پایان قراردادم او بگوید که می خواهد قراردادی جدید ببندم این کار را انجام خواهم داد، چون نمی خواهم از چلسی بروم.

آقای خاص که تیمش این فصل از لیگ برتر در میان ۴ تیم بالای جدول کمترین شمار گل زده را داشته است و تنها ۲۰ درصد از گل هایش را مهاجمان این تیم به ثمر رسانده اند (بدترین آمار در میان تمام تیم های لیگ برتری) در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود داشت که او جانشین سرالکس فرگوسن در اولدترافورد شود، خاطرنشان کرد: خیر، چون پای چلسی در میان بود.