به گزارش پارس به نقل از مهر، امیر قلعه نویی صبح امروز شنبه در تمرین استقلال به خبرنگاران گفت: ما چهار امتیاز از پرسپولیس جلو بودیم و به نظرم بازی خوبی بود. البته به لحاظ تاکتیکی بازی خوبی را شاهد نبودیم. به نظر من دو تیم در حد خودشان بازی کردند. باید بپذیریم که شرایط مهره ای حریف بهتر از ما بود. ما نسبت به پرسپولیس کمبود بازیکن داریم.

سرمربی استقلال گفت: ساختار دفاعی استقلال عالی بود و بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند. من فیلم بازی را دیدم و از عملکرد بچه ها لذت بردم.

وی در پاسخ به این سوال که مردم دوست دارند در دربی گل رد و بدل شود، گفت: ما هم همینطور و اصلا دوست داشتیم بازی را ببریم. حتی دیدید با سه مهاجم بازی کردیم. من هم به مردم حق می‎ دهم راضی نباشند چرا که چهار تساوی پیاپی بدون گل اصلا خوب نیست.

آیا بازیکنان در این بازی استرس داشتند؟

قلعه نویی در پاسخ به این سوال گفت: اینکه بگوییم استرس نبوده دروغ است. به هر حال در هفته گذشته استقبال خوبی از تمرینات به عمل آمد و همین امر بار مسئولیت ما را زیاد می‎ کند. من خودم انتظار داشتم ۷۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند اما جالب بود که استقبال بیشتری از این بازی به عمل آمد.

قلعه نویی در پایان در خصوص رقابتهای جام حذفی و دیدار سه شنبه این تیم با ذوب آهن گفت: ما خوشبختانه ۱۸ بازیکن برای این بازی داریم که این خبر خوبی است. البته فشردگی رقابتها آزاردهنده است. در جام حذفی اگر به پرسپولیس بخوریم آن بازی باید یک برنده داشته باشد.