به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی بدون گل در دربی ۷۸ از ساعت ۱۱: ۳۰ امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در تمرین امروز سیدمهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور، محمدمهدی نظری، احمد جمشیدیان و کبه غایب بودند. همچنین امیر قلعه نویی با تاخیر وارد کمپ شد و با لباس شخصی نظاره گر تمرین بود. سیدمهدی رحمتی به علت سفر به مشهد مقدس در تمرین امروز شرکت نداشت.

* مستندسازان ژاپنی که ۱۰ روز است در ایران حضور دارند امروز نیز با برخی از بازیکنان استقلال درباره دربی گفت وگو کردند. این مستندسازان همچنین از کیفیت پایین دربی ابراز تعجب کردند!

* هنگامی که مستندسازان ژاپنی در حال مصاحبه با برخی از تماشاگران بودند یکی از هواداران استقلال پرچم سوراخ شده قرمز را به دوربین آنها نشان داد.

* تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که نیمی از چمن کمپ با کاور پوشانده شده بود. قرار است آبی پوشان در روزهای آینده در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرین کنند.

* پژمان نوری با فرزندش در تمرین حاضر شد که امیر قلعه نویی دقایقی با فرزند هافبک استقلال صحبت کرد.

* هنگامی که آندرانیک تیموریان وارد کمپ شد برخی از هواداران استقلال اظهارنظر بازیکنان و علی دایی در مطبوعات ورزشی در خصوص نوع بازی او در دربی روز گذشته را به این بازیکن نشان دادند. تیموریان نیز خود را به این مسئله بی تفاوت نشان داد و حرف خاصی نزد.

* آندرانیک تیموریان با دیدن ایمان عالمی، یکی از دستیاران قلعه نویی گردنش را به مربی استقلال نشان داد که توسط سیدجلال حسینی، مدافع پرسپولیس در بازی روز گذشته به آن آسیب رسیده بود.

* حنیف عمران زاده که روز گذشته بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در هنگام ورود به کمپ مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

* بازیکنانی که مقابل پرسپولیس ثابت بازی کرده بودند پس از انجام تمرین ریکاوری راهی سونا و استخر شدند اما سایر بازیکنان در ۲ گروه فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* آرش برهانی به دلیل سرماخوردگی در فوتبال درون تیمی بازی نکرد.

* ساموئل امروز در حالی تمرین ریکاوری انجام داد که درون گوشش هدست قرار داشت و با شنیدن موسیقی تمرین خود را پیگیری کرد.

* شایعه جدایی ۲ بازیکن دیگر از جمع آبی پوشان باعث نگرانی هواداران استقلال شده بود و آنها معتقد بودند با این شرایط دیگر بازیکنی برای استقلال نمی ماند.

* تمرین تیم فوتبال استقلال فردا ساعت ۱۵ در کمپ باشگاه برگزار می شود.

* منصور پورحیدری از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بود. همچنین حدود ۲۰ نفر از هواداران استقلال در تمرین حضور داشتند.

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه هفته جاری در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.