به گزارش پارس به نقل از ایسنا، نامه ی خداحافظی مجید جلالی از تیم تراکتورسازی به شرح زیر است:

به نام خدا

به هیات مدیره محترم باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتورسازی تبریز

احتراماً با توجه به وضعیت موجود و شرایط حساسی که در پیش داریم ضروری می دانم نکاتی را به عرض برسانم:

قبل از هر چیز از حسن اعتماد شما، هیات مدیره محترم و مسئولین استانی کمال تشکر و قدرانی را دارم و اینکه مانده ام و تمام این فشارها و ناملایمات را تحمل می کنم، تنها و تنها به این دلیل است که نمی خواهم در این موقعیت سخت و حساس به طور یک جانبه تصمیم بگیرم و علی رغم فضای بسیار سنگین و توهین آمیزی که برایم به وجود آورده اند، ترجیح می دهم که تصمیم براساس تحلیل جمع باشد و لازم می دانم در امتداد تجریبات خودم به این تحلیل کمک کند.

۱- در درجه اول شرایطی که در حال حاضر در آن کار می کنم به هیچ وجه فضای کار از نظر فنی نیست که من بتوانم با توجه به تخصص خودم کمکی به بهبود آن کنم. این مهم ترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود.

۲- جام حذفی به عنوان مرحله مهمی در این فصل جهت آسیایی شدن تیم می باشد.

۳- در این مرحله دو حالت وجود دارد که باید بررسی شود که با حفظ شرایط موجود شانس کدام حالت بیشتر است. موفقیت یا عدم موفقیت؟

۴- فضای بیرونی بسیار متشنج و آسیب رسان است که تاثیرات مخرب و منفی خود را کاملا بر تیم گذاشته؛ به طوریکه بازیکنان به شدت زیر فشار هستند و در بازی های اخیر به هیچ وجه کیفیت اصلی خود را نتوانسته اند داشته باشند.

۵-با توجه به اینکه حضور من تداوم این وضعیت سخت بر تیم و بازیکنان می شود و فضای کار هم اصلا جایی برای کار فنی نیست که من بتوانیم تاثیر تخصصی خودم را داشته باشم، بنابراین فکر می کنم کناره گیری اینجانب بهترین و کوتاه ترین راه برای ترمیم و از بین بردن این فضای مشکل ساز است و تغییر این وضعیت شانس تیم را برای موفق شدن در بازی مقابل راه آهن نیز افزایش می دهد. همچنین برای شما هم فضای بهتری برای کار، فکر برای آینده باشگاه بزرگ تراکتورسازی را فراهم می آید.

با تشکر و احترام فراوان