به گزارش پارس به نقل از مهر، با توجه به اینکه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حداقل ۴۸ ساعت قبل از هر بازی پشت درهای بسته برگزار می شود، از یکشنبه امکان حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه ها در محل تمرین وجود نخواهد داشت.

تمرین فردا از ساعت ۱۲ آغاز می شود و سرخپوشان روز دوشنبه عازم تبریز می شوند و سه شنبه در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می روند.

از سوی دیگر بنابر اعلام کادر پزشکی پرسپولیس، محسن مسلمان مانند دیدار دربی، برای بازی مقابل گسترس فولاد مشکلی ندارد. این بازیکن مانند سایر نفرات با بروز کوچکترین مساله زیر نظر متخصصان قرار می گیرد. آسیب دیدگی او هم موردی نیست که مانع از بازی اش شود و درمان های نگاهدارنده انجام می شود.

البته مسلمان مواقعی با کمی درد روبرو است که برای اکثر فوتبالیست ها از جهات مختلف وجود دارد و اصلا عامل بازدارنده تلقی نمی شود. او داروهایی با تجویز متخصص مصرف می کند و برای حضور در بازی ها هم مشکلی نخواهد داشت و جای نگرانی نخواهد بود.

همچنین مهرداد کفشگری هم بعد از کشیدن بخیه ها، در روزهای آینده با حضور در درفشی فر فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی خود را آغاز خواهد کرد.