به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین پرسپولیس در آستانه دربی ۷۸ در حالی امروز پیگیری شد که علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال به همراه محمد رویانیان همتای خود در پرسپولیس در تمرینات سرخ پوشان حاضر شدند تا به نوعی مدیرعامل استقلال جبران حرکت صبح امروز رویانیان که در تمرین استقلال حاضر شده بود، را این چنین انجام داده باشد.

* به محض ورود فتح الله زاده به درفشی فر هواداران پرسپولیس مدیرعامل استقلال را تشویق کردند و شعار دادند « فتح الله دوستت داریم» آنها همچنین رویانیان را به شعار « سردار سرخ ایران» تشویق کردند.

* در همین هنگام رویانیان پیشانی فتح الله زاده را بوسیده و او را در آغوش گرفت.

* دست اندرکار باشگاه پرسپولیس و مسئولان درفشی فر و همچنین لیدرها و هواداران پرسپولیس استقبال گرمی از فتح الله زاده آورده و به او خوشامد گفتند.

مدیران عامل دو باشگاه به داخل زمین رفته و در این بخش به کُری خوانی مشغول شدند.

* زمانی که هواداران پرسپولیس قصد داشتند عدد ۶ را نشان دهند لیدرها از این کار جلوگیری کردند و به آنها توصیه کردند که امروز نباید به حریف بی احترامی کنیم.

* مالک، رئیس کمیته فرهنگی باشگاه استقلال فتح الله زاده را همراهی کرد.

* فتح الله زاده در سخنانی خطاب به پرسپولیسی ها گفت: دو تیم در بیرون از زمین با هم رفیق هستند و پرسپولیس هم تیم بزرگی است، بنابراین وظیفه ام بود تا به تمرین پرسپولیسی ها بیایم. امیدوارم هر دو جام امسال در تهران بمانند.

وی افزود: هیچ کدورتی بین ما نیست و سرخ آبی ها فقط با هم کُری دارند تا جو ورزشگاه قشنگ شود که البته برخی مواقع بیشتر از حد معمول می شود با این حال این اختلاف هیچگاه ریشه ای نبوده است. ما کری می خوانیم شما ناراحت می شویم و وقتی هم که کُری نمی خوانیم باز هم ناراحت می شوید و واقعاً نمی دانیم چه کاری انجام دهیم پس دیگر کُری نمی خوانیم.

* رویانیان نیز با استقبال از فتح الله زاده و خیرمقدم به او گفت: کار بسیار خوبی بود که انجام شد و امروز در هر خانه دو استقلالی و یک پرسپولیسی وجود دارد. ما در فوتبال ایران مثل دو برادر هستیم که البته بین آنها قهر و دعوا هم می شود اما آشتی هم می کنند چون برادرند.

وی افزود: فتح الله زاده فرد زحمتکشی است و درد و رنج زیادی کشیده این نقشه حضور در تمرین دو تیم را هم با هم نشستیم و کشیدیم که کار خوبی هم بود ما به اندازه کافی هر دو عاقل هستیم.

* فتح الله زاده در خصوص عکس های منتشر شده در روزنامه پیروزی گفت: امروز حنیف و رحمتی با سردار صحبت کردند و مطمئن باشید امروز و فردا ما در کنار هم هستیم و امیدوارم بازی زیبا شود که رویانیان در این خصوص گفت مطمئناً همینطور خواهد شد و امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند که البته پرسپولیسی ها حضور پررنگی داشته باشند که فتح الله زاده در پاسخ کُری او گفت می ترسم ناراحت شوید اما من نمی ترسم و می گویم که بازی فردا را می بریم.

* رویانیان و فتح الله زاده در تمرین امروز پرسپولیس پا به توپ شدند. این دو لحظاتی برای یکدیگر پنالتی زدند که هر کدام یک گل به دیگری زد.

* منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس هم در تمرین امروز این تیم حضور داشت.

* حدود ۱۰۰ هوادار بیرون ورزشگاه درفشی فر حضور داشتند که به آنها اجازه ورود به داخل این مجموعه ورزشی داده نشد.

* خبرنگاران ژاپنی که در تمرین حضور داشتند از تمرین پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی فر تصویربرداری کردند.

* علی فتح الله زاده در تمرین امروز پرسپولیس با بازیکنان این تیم در زمین رو در رو نشد اما در رختکن پرسپولیس حاضر شد.

* علی دایی به استقبال فتح الله زاده رفت و با او برخورد گرمی داشت.

* در گوشه ای از تمرین فرزاد حاتمی و نیلسون با یکدیگر تمرین سانتر و سرزنی می کردند.

* در تمرین امروز عکس بزرگی از سیدجلال حسینی در محل تمرین نصب شده بود.

* در قسمتی از تمرین هوادارانی که پشت در مجموعه ورزشی درفشی فر بودند قصد داشتند علیه علی فتح الله زاده شعار بدهند که لیدرها پرسپولیس مانع از این کار شدند.

* لیدرهای پرسپولیس برخورد گرمی با علی فتح الله زاده داشتند.

* فتح الله زاده مدیرعامل استقلال حدود ۱۰ دقیقه در رختکن پرسپولیس حاضر شد.

* فتح الله زاده با دیدن بهزاد غلامپور به او با خنده گفت: روی من نپری! من مثل علی دایی استخوان بندی درشت ندارم و زود می شکنم!

* در تمرین امروز پرسپولیس بنری نصب شده بود که در آن به بازی معروف شش تایی ها اشاره شده بود.

* علی فتح الله زاده در زمان حضور در تمرین پرسپولیس با بازیکنان این تیم رو در رو نشد و با آنها دیدار نکرد.

* زمانی که فتح الله زاده قصد داشت محل تمرین را ترک کند با رویانیان در میان هواداران پرسپولیس حاضر شد و دست یکدیگر را بالا بردند.

* در زمان خروج مدیرعامل استقلال از محل تمرین پرسپولیس به دلیل ازدحام هواداران خیابان برای دقایقی بسته شد.

* فتح الله زاده در زمانی که قصد داشت تمرین پرسپولیس را ترک کند خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: این اولین بار است که من به محل تمرین پرسپولیس می آیم شما هواداران باادبی هستید و مایه افتخار مایید. امروز روز خوبی برای من بود و اولین بار است که به این تمرین آمدم و امیدوارم که این حضور ادامه دار باشد.

* کریم باقری امروز با لقب کریم باتعصب تشویق شد و هواداران پرسپولیس با این کار قصد داشتند به بازیکن پرسپولیس به دلیل تمرین نکردن دیروز به دلیل مشکلات مالی کنایه بزنند.