به گزارش پارس به نقل از فارس، آخرین تمرین استقلال قبل از دربی حساس پایتخت در حالی که تحت تاثیر حضور محمد رویانیان بود از ساعت ۱۱ در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد.

*حدود ۲۰۰ تماشاگر برای تماشای این تمرین به کمپ حجازی آمدند.

*قبل از تمرین کاوری که مسئولان کمپ برای حفظ چمن روی آن کشیده بودند را جمع کردند.

*بنری از طرف داریوش یزدانی بازیکن سال های قبل استقلال با عکس او به تمرین آورده شده بود و روی آن جمله آبی پوشان و آبی دلان خدا در دربی یاورتان باشد را حک کرده بودند. داریوش یزدانی در حال حاضر در آمریکا حضور دارد.

*امیر قلعه نویی یکی، دو دقیقه قبل از شروع تمرین با بازیکنان صحبت کرد. او خطاب به بازیکنان گفت: فردا با قدرت و بسیار محکم بازی کنید، در وهله اول این کار را به خاطر مردم و در وهله دوم به خاطر حفظ شرایط تیم در جدول، محکم بازی کنید همچنین به شکلی بازی کنید که باعث نشود هواداران حاضر در ورزشگاه تحریک شوند.

*احمد جمشیدیان و کبه دو غایب همیشگی تمرین این روزهای استقلال هستند که امروز نیز غایب بودند این دو بازیکن به دربی نیز نمی رسند.

*سرپرست تیم فوتبال استقلال به دلیل حضور در جلسه هماهنگی بازی، در تمرین امروز غایب بود.

*دکتر نوروزی با توجه به اینکه آخرین تمرین قبل از دربی برگزار می شد امروز در کمپ حجازی حاضر بود.

*هنگام حضور محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس، به دلیل حضور برخی بازیکنان در رختکن استقلال نتوانست با آنها دیدار کند. مهدی رحمتی، آرش برهانی و چند تن دیگر این نفرات را تشکیل می دادند.

*دوربین شبکه خبر در حالی به تمرین استقلال رسید که محمد رویانیان در حال ترک این مکان بود اما آنها موفق شدند مصاحبه ای را با مدیرعامل پرسپولیس ترتیب دهند.

*با توجه به حضور مدیرعامل پرسپولیس در تمرین استقلال دوربین های زیادی در کمپ حاضر بودند.

*علی نظری جویباری نیز در تمرین استقلال حضور داشت.

*بازیکنان استقلال ابتدا بدن های خود را گرم کردند. قلعه نویی هنگام بازی آقاوسط در این تمرین شخصا شرکت کرد.

*چند خردسال در تمرین حاضر بودند و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند. آنها سروصدای زیادی در محل تمرین به راه انداختند.

*علی فتح الله زاده با محمد رویانیان، ساعت حضور خود در تمرین پرسپولیس که قرار است از ساعت ۳ آغاز شود را هماهنگ کردند.

*در بخشی از تمرین استقلال که بازیکنان در حال انجام فوتبال درون تیمی بودند حنیف عمران زاده دچار آسیب دیدگی از ناحیه پا شد. او در ادامه تمرین حضور نداشت و به رختکن رفت، هنوز وضعیت دقیق این بازیکن مشخص نشده است.