به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن بنگر به نمایندگی از سایر بازکینان اظهار داشت: من از لحاظ سنی بزرگ تر از بازیکنان پرسپولیس هستم و این را اعلام می کنم حرف هایی را که در خصوص اعتصاب و این حرف ها زده شد، درک نمی کنم، اعتصاب کدام است؟ خسته بودیم تمرین نکردیم.

وی افزود: ما هیچ وقت برای ۴۰ میلیون هوادار شرط نمی گذاریم این چه حرفی است؟ بازیکنان پرسپولیس باشرف ترین بازیکنان فوتبال ایران هستند به همین دلیل هیچ موقع پول را به تیم بزرگی چون پرسپولیس ترجیح نمی دهند.

بنگر ادامه داد: ما اگر دنبال پول بودیم به پرسپولیس نمی آمدیم و به تیم های دیگر می رفتیم. ما اگر دنبال پول بودیم از اول فصل دنبال این کارها بودیم نه الآن که ۴۸ ساعت مانده به حساس ترین بازی پرسپولیس آن هم در دربی و مقابل استقلال.

مدافع قرمزپوشان یادآور شد: ما به دلیل فشار زیاد و زمین نامناسب درفشی فر امروز از دایی خواهش کردیم که تمرین نکنیم که ایشان هم قبول کرد. البته ما امروز در سالن تمرین کردیم. اگر می خواستیم اعتصاب کنیم چرا فردا ساعت ۱۵ قرار است تمرین کنیم؟ ما بازیکنان نمک نشناس نیستیم و به نظرم این حرف ها در آستانه دربی به بازیکنان ما نمی چسبد.

بنگر در پایان یادآور شد: هواداران مطمئن باشند علی رغم اینکه هرکس دوست داشت برای خودش مصاحبه کرد و حرف هایی زد، بازیکنان پرسپولیس با تمام وجودشان و به خاطر پیراهن قرمز روز جمعه مقابل استقلال قرار می گیرند و با تمام توان خود می جنگند تا پرسپولیس به صدر جدول نزدیک و در انتهای فصل نیز قهرمانی را به دست بیاورد. اگر این بازیکنان دنبال پول بودند با توجه به پیشنهادهایی که داشتند مطمئن باشید به تیم های دیگر می رفتند اما به خاطر نام بزرگ پرسپولیس به این تیم آمدند و همه دست به دست هم با فراموشی این حرف و حدیث ها کار خود را دنبال می کنند.