به گزارش پارس به نقل از گل، شاگردان هومن افاضلی سرمربی زیر ۲۲ سال ایران در بازی دوم خود در جام ملتهای آسیا در این رده سنی با یک گل مغلوب استرالیاشدند.

روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۲ سال آسیا عصر امروز سه شنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C آغاز شد که تیم های فوتبال زیر ۲۲ سال ایران با یک گل مغلوب تیم استرالیا شد تا با یک امتیاز به رده سوم گروه سقوط کند.

در این دیدار که در ورزشگاه رویال پلیس مسقط برگزار شد، " پتروس اسکاپتیس" در دقیقه ۵۵ گل برتری تیم استرالیا را به ثمر رساند. البته تیم ایران در دقیقه ۲۲ توسط مهدی شیری دروازه استرالیا را باز کرد اما با تشخیص داور، این گل به نشانه آفساید مردود اعلام شد.

هومن افاضلی در این بازی از علیرضا بیرانوند، شهریار شیروند، محمدامین حاج محمدی، وحید اسماعیل بیگی، احمد زنده روح، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی شیری (۶۲- فردین عابدینی) ، شهاب کرمی، احسان پهلوان (۸۳- ارسلان مطهری) ، کاوه رضایی و بهنام برزای (۷۰- سیدپیمان میری) در ترکیب تیم زیر ۲۲ سال ایران استفاده کرد.

در حال حاضر استرالیا با ۶ امتیاز صدرنشین این گروه است که صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده است. تیم های ژاپن و ایران ۱ امتیاز دارند اما ژاپن از ساعت ۱۹: ۳۰ دومین مسابقه اش را برابر کویت انجام می دهد.