به گزارش پارس به نقل از گل، برخی بازیکنان پرسپولیس می توانند در حالت هایی خاص ستاره بازی بزرگ جمعه باشند و در پایان مسابقه همه از آنها حرف بزنند.
برای مثال رضا حقیقی به خاطر قدرت تخریبی اش و البته سابقه ضعیفش در گلزنی بعید است با تک گل خود تیم خود را برنده از زمین بیرون بیاورد اما شاید هم یک اتفاق برای او چنین حکمی را رقم زد. در عین حال شاید نمایش موفق مقابل هافبک های استقلال و البته چهره شاخص این تیم آندرانیک تیموریان از حقیقی یک چهره موفق در ترکیب پرسپولیس و چیز نزدیک به ستاره بسازد. این مساله در خصوص نفراتی مثل میثم حسینی و حسین ماهینی شاید کمرنگ تر هم باشد چرا که این دو بازیکن در دفاع چپ راست بیشتر دفاع می کنند تا اینکه مثلا بخواهند گل بسازند و عامل موفقیت تیم شان محسوب شوند. با این حساب همین که ماهینی و حسینی در این بازی اشتباه نکنند و از پس نفراتی مثل بیک زاده و خسرو حیدری برآیند از هواداران و علی دایی نمره قبولی گرفته اند.

شاید حتی این مساله را بتوان به مدافع باتجربه ای مثل محسن بنگر هم تعمیم داد که انصافا امسال فوق العاده بوده. بنگر هم مدافع گلزنی نیست و در یک و نیم فصل اخیر فقط یک گل برای پرسپولیس زده اما اگر او در مهار مهاجمان استقلال موفق باشد و در طول نود دقیقه گافی ندهد کارش را درست انجام داده و تنها در صورتی ستاره تیمش شناخته خواهد شد که پرسپولیس در دفاع مطلق باشد و شماره ۶ به تنهایی یکی پس از دیگری حملات حریف را دفع کند.