به گزارش پارس به نقل از فارس، ابراهیم صادقی در خصوص تساوی تیم های سایپا و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر، گفت: بازی خوبی انجام دادیم که ۶ گل در پی داشت، اما نشد که نتیجه بگیریم. با اینکه خوب بازی کردیم اما متأسفانه مثل بازی با مس که ۲ هیچ جلو بودیم و در نهایت مساوی شد این بازی هم در حالی که پیش بودیم اما با تساوی به پایان رسید. شاید اگر این دو بازی را می بردیم به گرفتن سهمیه آسیایی نزدیک تر می شدیم.

وی ادامه داد: اما با این حال کار ما سخت شده و باید در هشت بازی آینده نتیجه بگیریم. البته نباید از شرایط بد آب و هوایی هم در این بازی بی تفاوت گذشت چرا که زمین لغزنده بود و نمی شد خیلی روی توپ تسلط داشت.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در مورد داوری این دیدار هم گفت: در جریان بازی داور اشتباهی نداشت اما پنالتی که برای تراکتور گرفته شد اشتباه بود و حتی در برنامه ۹۰ هم به این موضوع اشاره شد و باید مهاجم تیم تراکتورسازی کارت زرد می گرفت اما به هر حال ما با اشتباه خودمان بازی را نبردیم.

صادقی که در بازی با تراکتورسازی ۲ گل به ثمر رساند، در خصوص گل هایش گفت: گل اولی که زدم کار خوب ابراهیم شکوری و سجاد شهباززاده بود که توپ را در شش قدم به من رساندند اما گل دوم را از روی ضربه ایستگاهی زدم که البته شگردی روی این کار ندارم و توپ روی پایم به خوبی چسبید. با این حال من زیاد گلزن نیستم اما سالی ۵-۴ گل را می زنم.

وی در پایان در مورد بازی این هفته سایپا مقابل ملوان، اظهار داشت: ملوان در نیم فصل خوب نتیجه نمی گرفت اما این تیم متحول شده و به ثبات خوبی رسیده است ما بازی سختی مقابل این تیم داریم و از آنجایی که ملوان در جدول رقیب و نزدیک ماست باید این بازی را ببریم تا در ادامه بازی ها امیدوار باقی بمانیم.